Gå til innhold

Asus M2N-E Lydproblemer

_Daniel_

Anbefalte innlegg

Hei.

Har fått problemer med "lydkortet" som sitter intengret i hovedkortet ( Asus M2N-E maks 8 mnd gammelt )..

Det startet for ca 1 time siden.

Problemet er at når mørke toner og bass slår, så kommer det en sånn tikke lyd som går hele tiden, den slår med mellomrom som feks: 0,5 - 1,5 sek.

Kan sammenlignes med noe av støy som feks. starten på en LP plate, før selve musikken starter, sånne tikkelyder ligner det på.

Det som fikk dette problemet til å skje, tror jeg var ved at jeg spilte av en basstone som var på 20hz eller hva det måles i, virker ut som om det gjorde så problemet ble til, for etter og under dette, kom de lydene hele tiden..

Dette er utrolig irriterende, har prøvd å reinstallere driver, restartet PC-en flere ganger, men ingenting fungerer..

Oppsette med høytaller osv her oppe, er at jeg har ledning ifra utgangen på PC-en, til en Yamaha forsterker, som vidre går til høytallerne, har prøvd å spille av musikk utenom PC-en på forsterkeren, men det fungerer problemfritt.

Vær eneste gang PC-en skal til å spytte ut musikk til høytallerne, så skjer problemet, absolutt hele tiden..

Noen som har vært borti dette før, eller vet hva som kan være løsningen?

Påforhånd takk.

Endret av _Daniel_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...