jeg_lyver_mye Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei, Noen ganger så ser jeg en spesiell ting, eller ser noe, opplever noe etc.! Og jeg for helt rar følelse i hodet... også ser jeg det at... dette har skjedd før AKKURAT dette! Er det et vanlig fenomen? At man kan oppleve sånn? Jeg har en følelse av at hjernen driver et spill her. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det kalles Deja'Vu. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Ja! Der ja! Mener å ha hørt noe om det! Tusen takk Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg trodde var et overnaturlig menneske før jeg fikk høre om Deja`Vu. :!: Helt sant. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er ganske skummelt akkruat det der. Om ikke irriterende. Har ofte følelsen selv Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Det kalles deja vu og det skjer pga at lang-tids minnet lagrer det før kort-tids minnets lagrer det.. Så det lagres på en måte forgodt før vi rekker å ta imot signalene om at det faktisk skjer Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Av mangel på noen annen "fornuftig" forklaring er det dette som er den offisielle forklaringen fordi såkalte "normale" folk ikke skal flippe ut og bli hakke gal fordi de for en gangs skyld må tenke annerledes. It's more than meets the eye, oh ignorant ones. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Av mangel på noen annen "fornuftig" forklaring er det dette som er den offisielle forklaringen fordi såkalte "normale" folk ikke skal flippe ut og bli hakke gal fordi de for en gangs skyld må tenke annerledes. It's more than meets the eye, oh ignorant ones. Hæ? Du mener det er overnaturlig? Det er riktig at Dejavu er noe vi ikke vet så veldig mye om, men det blir forsket på og tidligere nevnte teori er den som står sterkest i det vitenskaplige miljøet. Det finnes andre teorier også, som at det ene øyet oppfatter noe milisekunder før det andre øye, men den teorien evner ikke å forklare deja vu når andre sanser er involvert, som berøring. At det er noe overnaturlig eller "mer mellom himmel og jord" har jeg ingen tro på. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 en annen forklaring som er veldig like min første er at vi husker noe før øyet rekker og oppfatte at det skjer.. Så og si det samme som jeg sa først bare enklere forklart Lenke til kommentar
MiKRi Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nei nei nei.. Det som skjer, er at en annen utgave av deg, fra en annen paralell dimensjon, opplever akkurat samme tingen noen millisekunder før deg. Skjerp dere folkens, dette er noe alle vet. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hæ? Du mener det er overnaturlig? Det er riktig at Dejavu er noe vi ikke vet så veldig mye om, men det blir forsket på og tidligere nevnte teori er den som står sterkest i det vitenskaplige miljøet. Det finnes andre teorier også, som at det ene øyet oppfatter noe milisekunder før det andre øye, men den teorien evner ikke å forklare deja vu når andre sanser er involvert, som berøring. At det er noe overnaturlig eller "mer mellom himmel og jord" har jeg ingen tro på. Tar jeg ikke feil prøver han å si akkuratt det samme som deg, pluss litt om hvor fort vi forbinder noe med overnaturlig og en liten skvett med humor;) Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nei nei nei.. Det som skjer, er at en annen utgave av deg, fra en annen paralell dimensjon, opplever akkurat samme tingen noen millisekunder før deg. Skjerp dere folkens, dette er noe alle vet. Nei nei. Det betyr bare at noe har forrandret seg i The Matrix. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det er jo et tegn fra gud, du er bare for dum til å tolke det før det skjer. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg husker godt dagen jeg drømte dejavu i drømmen min, og en måned senere opplevde jeg det på en kristen-leir-ting. Jeg sover, så våkner jeg og faller ut av senga, men idet jeg er på tur å rulle ut, tar jeg hånden og setter den i gulvet slik at det blir forhindret. Dette hadde jeg altså drømt før, det husker jeg. Så opplevde jeg det. Husker det også, jeg har ikke opplevd det mer en 1 gang i virkeligheten altså. Skikkelig rart det der altså. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det var jo en dude fra "Vill du bli millionær" sa at han drømte om at han fikk det spørsmålet så han begynte å søke opp på "google" og fant svaret.. Men trukke du det spørsmålet han drømte om fikk det a?pp haha åsså på 100.000spørsmået;p Merklig det der Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Det var jo en dude fra "Vill du bli millionær" sa at han drømte om at han fikk det spørsmålet så han begynte å søke opp på "google" og fant svaret..Men trukke du det spørsmålet han drømte om fikk det a?pp haha åsså på 100.000spørsmået;p Merklig det der Er forskjell på flaks og deja vu. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 du som datt ut av senga, det var deja vu.. du andre, det var en hvit løgn brukt til å få litt oppmerksomhet på tv... har folk virkelig blitt så dumme at de tror på alt som blir sagt? Lenke til kommentar
fluff Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Den ene hjernehalvdelen jobber litt fortere enn den andre, dermed virker det som om vi har opplevd hendelsen før. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Det er en liten feilkobling i hjernen som varer i 1 millions del sekund Både morro og skummelt Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Den enkle manns løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå