Gå til innhold

Dette har skjedd før... men det har ikke!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Av mangel på noen annen "fornuftig" forklaring er det dette som er den offisielle forklaringen fordi såkalte "normale" folk ikke skal flippe ut og bli hakke gal fordi de for en gangs skyld må tenke annerledes. It's more than meets the eye, oh ignorant ones.

Lenke til kommentar
Av mangel på noen annen "fornuftig" forklaring er det dette som er den offisielle forklaringen fordi såkalte "normale" folk ikke skal flippe ut og bli hakke gal fordi de for en gangs skyld må tenke annerledes. It's more than meets the eye, oh ignorant ones.

Hæ? Du mener det er overnaturlig?

Det er riktig at Dejavu er noe vi ikke vet så veldig mye om, men det blir forsket på og tidligere nevnte teori er den som står sterkest i det vitenskaplige miljøet. Det finnes andre teorier også, som at det ene øyet oppfatter noe milisekunder før det andre øye, men den teorien evner ikke å forklare deja vu når andre sanser er involvert, som berøring.

At det er noe overnaturlig eller "mer mellom himmel og jord" har jeg ingen tro på.

Lenke til kommentar
Hæ? Du mener det er overnaturlig?

Det er riktig at Dejavu er noe vi ikke vet så veldig mye om, men det blir forsket på og tidligere nevnte teori er den som står sterkest i det vitenskaplige miljøet. Det finnes andre teorier også, som at det ene øyet oppfatter noe milisekunder før det andre øye, men den teorien evner ikke å forklare deja vu når andre sanser er involvert, som berøring.

At det er noe overnaturlig eller "mer mellom himmel og jord" har jeg ingen tro på.

Tar jeg ikke feil prøver han å si akkuratt det samme som deg, pluss litt om hvor fort vi forbinder noe med overnaturlig og en liten skvett med humor;)

Lenke til kommentar

Jeg husker godt dagen jeg drømte dejavu i drømmen min, og en måned senere opplevde jeg det på en kristen-leir-ting.

Jeg sover, så våkner jeg og faller ut av senga, men idet jeg er på tur å rulle ut, tar jeg hånden og setter den i gulvet slik at det blir forhindret. Dette hadde jeg altså drømt før, det husker jeg. Så opplevde jeg det. Husker det også, jeg har ikke opplevd det mer en 1 gang i virkeligheten altså. Skikkelig rart det der altså.

Lenke til kommentar

Det var jo en dude fra "Vill du bli millionær" sa at han drømte om at han fikk det spørsmålet så han begynte å søke opp på "google" og fant svaret..

Men trukke du det spørsmålet han drømte om fikk det a?pp haha åsså på 100.000spørsmået;p

Merklig det der

Lenke til kommentar
Det var jo en dude fra "Vill du bli millionær" sa at han drømte om at han fikk det spørsmålet så han begynte å søke opp på "google" og fant svaret..

Men trukke du det spørsmålet han drømte om fikk det a?pp haha åsså på 100.000spørsmået;p

Merklig det der

Er forskjell på flaks og deja vu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...