si Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Jeg har prøvd meg på Riktig's tutorial (https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=654574), og fulgt den i den grad jeg skjønte den. Har aldri holdt på med channels og sånn før så jeg må si jeg ikke helt skjønner hva jeg har gjort. Men, gøy var det Nå vil jeg høre din mening, samt tips, hint og vink Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Ser stilig ut dette. Tidkrevende prosess etter det jeg har forstått. Ansiktet ser ut som det har fått litt for hard medfart, spes virker det som om ve kinn er noe utbrent, men skinnjakka var kul, nesten som et maleri. Virker som du er skremt av noe? Endret 25. september 2007 av Autoxave Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Jeg synes det var flotte farger i det bildet, og fine kontraster. Jeg kan ikke så mye om dette, men mulig det kunne "finpusses" litt. (Så fint at du la frem den linken, den vil jeg se nærmere på) RandiA Lenke til kommentar
preje Skrevet 25. september 2007 Rapporter Del Skrevet 25. september 2007 Kul effekt på et tøft bilde. Litt synd med det utbrente partiet på kinnet. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Tror nok ikke det er utbrennt, tror det er slik hun vil ha det... Lenke til kommentar
preje Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Tror nok ikke det er utbrennt, tror det er slik hun vil ha det... 9577881[/snapback] Mulig det, men det oppfattes som en utbrenthet. Man kan jo bli en smule ivrig når man "redigerer" på bildene sine Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Superkult bilde! Jeg liker faktisk det utbrente, det gir et slags dokkepreg. Sammen med den super prosesserte skinnjakken og hatten blir det en slags evil doll. Lenke til kommentar
si Skrevet 26. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Takk for kommentarer! Det var meningen at kinnet skulle være veldig lyst, for at det skulle se litt blankt ut på en måte. Ved nærmere ettersyn ser jeg jo at det ble litt utbrent. Fargene ble ganske blasse med denne metoden, så jeg dro opp metningen og la på en svak S-kurve helt til slutt, var nok da det tippet over tenker jeg. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. september 2007 Rapporter Del Skrevet 26. september 2007 Ser ut som det er litt dårlig kvalitet på bildet? Lenke til kommentar
si Skrevet 27. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Jeg tror det er etterbehandlingen som gjør det, blir mye støy i de mørke områdene. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Tror faktisk at det er JPEG-komperimeringen, jeg. 125kb for et så stort bilde => dårlig kvalitet. Skru på hvor mye JPEG komprimerer til filen er på 200-250-300 kb. Det pleier å gi et akseptabelt resultat for den dimensjonen du har lagt ut bildet i! (Redigert til å være korrekt) Endret 27. september 2007 av jpsalvesen Lenke til kommentar
si Skrevet 27. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Takk! Sånt vet jeg ingenting om, så jeg er veldig glad for tips. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. september 2007 Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Jeg synes bildet ble tøft, og du har utnyttet effekten ganske brukbart. Mest effektivt blir det jo på mennesker som ikke er så pene og unge som deg, men skinnjakken gjør at bildet får en tøff effekt uansett. Dæven. Du er kul og tøff, si. Endret 27. september 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
si Skrevet 27. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. september 2007 Ja, jeg er en råtass I virkeligheten har jeg litt sunnere fargenyanser i huden, det må jeg få sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå