Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet er nok ikke kjøleløsningen, men ei heller det svært høye effektforbruket.

 

Sånn ca hvor mange % på vifta til 8800 tror du/dere at vifte på ATI sin tilsvarer? (originalt på 8800 er 60%), så er det greit å anta at det bråker ca like mye som en 8800 vifte på 75%?

Bare så jeg vet sånn ca hvor det ligger... om noen har prøvd begge vel og merke.

 

Hvor mange RPM er det på vifta til 2900XT?

Lenke til kommentar
Så forbannet typisk. Nå som mange av oss bestilte HD2900PRO i forrige uke og i helga, så bestemte Komplett seg for å ha disse korta som ukens tilbud denne uken.....GRRRRRARGHHHHHH!! :wallbash:  :yucky:

9661151[/snapback]

 

Ser ikke noe på komplett.no om det, de har fire andre ting som ukens tilbud. Hvis ikke de da ikke har oppdatert siden enda.. (skal oppdateres natt til mandag)

 

Øystein

Lenke til kommentar

Et Powercolor-kort og et Sapphire 1024 kort var på tilbud i dag tidlig når jeg kom på jobb kl. 08.00. Begge HD2900PRO. Jeg trodde jeg var f*kka, men så så jeg at det ikke var det Sapphire 512 kortet som jeg hadde bestilt, så da spilte det egentlig ingen rolle for meg personlig, som jeg har skrevet lenger oppe her også.

 

Det gikk i den venstre annonsemenyen på forsiden på hw.no.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...