Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4

Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bør eg skaffe meg eit slikt?

Har no x850pro eller noko.. Kortet var bra i si tid, men klarer ikkje eingong å dra bioshock (shaderting v 2.0). Har veldig lyst på eit kort som klarer seg i lang tid framover..... =)

9651725[/snapback]

har du sittet med 850 pro såpass lenge så bør du holde roen en liten måned til og se hva som skjer. selv om dette er et spennende kort

Lenke til kommentar
har du sittet med 850 pro såpass lenge så bør du holde roen en liten måned til og se hva som skjer. selv om dette er et spennende kort

9651986[/snapback]

Takktakk.. Er fristande å svi av litt peng no, men får heller vente. Akkurat no speler eg mest css, og dette takler kortet mitt fint. Men skal uansett skaffe meg eit nytt som takler Bioshock, AoC og Crysis :)

Lenke til kommentar

Sitter man med et så gammelt kort som x850 ville jeg ventet til november/desember hvis du har tenkt til å bruke litt penger på et bra skjermkort.

Hvis ikke er 2900Pro et godt kjøp nå.

Ellers kommer 8800GT som skal konkurrere med 2900&2950Pro, samt en bedre 8800GTS med flere stream procs. I tillegg lanserer kanskje 9800GTS, men den kommer nok til å havne på over 4000,-.

Det er opp til deg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Det tør jeg ikke å gjette på, jeg vet det holder til sommeren :!:

9652258[/snapback]

Hehe.. Er ikkje snakk om noko vedding, meir rein synsing og samanlikning frå tideligare periodar/skjermkort.

OT: Gratulerer med tredje plass (?) på The Experience :)

Lenke til kommentar

Jeg slengte meg med på bølgen og bestilte et eksemplar :)

Dette blir mitt aller første ati kort , og jeg håper jeg får en fin liten boost i forhold til mitt

7900gt kort.

Får ca 8500 stock i 3dmark 05 nå. Er det noen som vil tippe på ny score med dette kortet? Har ikke testa 3dmark 06 enda.

Lenke til kommentar

Så det i testene nå.Et 8800gts gjør ca 9000 poeng i 06 og det gjør ca 13500 i 05 på mitt system.(E6600 ++)Det vil si at 2900pro vil gjøre 14-15k i 05 som gir meg en pen økning på 50-60%:-).

Er klar over at ingen spiller 3dmark , men det er en fin indikator.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...