Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

fdl,

må bare 'koble ut' biosen som sitter der nå. Hadde kortet mitt fremme i går - chippen er relativt stor - skal ikke være noe problem å lodde sammen pin 1 & 8. Må bare få tak i et PCI kort føst så regner jeg med at øvelsen tar under 10 min.

 

Bruker du stock kjøleren ser det ut som om den svarte plata bak på kortet må av før man lodder (mulig det går uten, men det er litt dårlig plass).

 

Funker det for meg så må du gjerne sende kortene i posten så skal jeg fixe det for deg.

 

Flashet mange ganger med mitt gamle HK (p5wdh) uten problemer. Første flash med nytt HK (p5k prem) gikk i dass.

 

Ser ut som det kan være smart å endre CRC til orginalen på biosene før man flasher.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fdl,

må bare 'koble ut' biosen som sitter der nå. Hadde kortet mitt fremme i går - chippen er relativt stor - skal ikke være noe problem å lodde sammen pin 1 & 8. Må bare få tak i et PCI kort føst så regner jeg med at øvelsen tar under 10 min.

 

Bruker du stock kjøleren ser det ut som om den svarte plata bak på kortet må av før man lodder (mulig det går uten, men det er litt dårlig plass).

 

Funker det for meg så må du gjerne sende kortene i posten så skal jeg fixe det for deg.

 

Flashet mange ganger med mitt gamle HK (p5wdh) uten problemer. Første flash med nytt HK (p5k prem) gikk i dass.

 

Ser ut som det kan være smart å endre CRC til orginalen på biosene før man flasher.

 

sender de gjerne til deg hvis du kan fikse de... :new_woot:

Lenke til kommentar

Yay!

Kortet er live igjen (etter feilflash i romjula). Bootet fra et lånt PCI og re-flashet.

 

Men klarer enda ikke å flashe med moddede bioser lengre - dette gikk helt fint med forrige HK (P5WDH).

Har dette noe med brikkesett å gjøre :hmm:

 

Uansett, skal forsøke å provosere frem noen flere feilflasher - lærer kanskje noe underveis :D

Lenke til kommentar

Hei! Byttet akkurat ut kjøler på mitt 2900pro til thermalright HR-03 og lurte på hva vanlig temp på voltage regulator var med standard kjøler? Noen som kunne sjekket? Ligger på over 80C når jeg kjører 3dmark test.. Synes å huske at det ikke var så høyt temp før..

Gpu temp gikk ned 10C :)

Lenke til kommentar

Ja, det er vell liten tvil om det, får se om jeg får skaffet meg en quad snart. Men det er jo egentlig først og fremt i 3dmark man kan se stor forskjell men.

 

Noen som har peiling på omtrent hvor mye jeg ville fått på overklokket quad og kortene på denne hastiheten?

 

forresten kjedelig at minnet ikke kan klokkes høyere, samt at det mangler viftejusting på overdrive

Lenke til kommentar
Ja, det er vell liten tvil om det, får se om jeg får skaffet meg en quad snart. Men det er jo egentlig først og fremt i 3dmark man kan se stor forskjell men.

 

Noen som har peiling på omtrent hvor mye jeg ville fått på overklokket quad og kortene på denne hastiheten?

 

forresten kjedelig at minnet ikke kan klokkes høyere, samt at det mangler viftejusting på overdrive

 

du kan jo sjekke signaturen min, scorene der ble tatt med [email protected] og 2x2900pro/xt.. husker ikke hvor mye skjermkortene ar overklokket.

 

bare som en pekepinn :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...