Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Har du feilflashet begge kortene dine, eller bare det ene?

Er det ene kortet ditt ikke feilflashet bør du klare å flashe det andre tilbake til liv igjen.

Det kortet som eventuelt er live må stå i øverste PCIe slot.

 

Slapp av, det er mulig å få de tilbake, i mitt tilfelle må jeg ha et pci kort først.

Det værste som kan skje er at bios er så korrupt at Atiflash ikke finner kortet, men selv da er det fult mulig

å flashe det tilbake, men krever litt mer innsats.

 

(W1zzard feilflashet et 1900xt med en 1300 bios, kortet ble brakt til liv igjen det:

http://forums.techpowerup.com/showthread.php?t=24507

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har flashet begge to, men det er ingen som vil låne meg et skjermkort... :cry::no:

"Jeg ødela begge skjermkortene min; kan jeg låne et skjermkort av noen?" Beklager, kunne ikke motstå fristelsen :p.

 

:thumbup: dette er ikke kødd, men har snakket med en onkel og jeg fekk låne det :new_woot: 8800gt :thumbup: får vel årdne det i måren da.... håper det funker :blush:

Lenke til kommentar

Hvilken bios var det du brukte da kortene gikk i svart?

Kan du poste den?

 

Husk å ha 8800gt kortet i den øverste pci-e i slotten. Etter å ha bootet (med ett av de døde kortene i den nedre slotten, kjør 'Atiflash -i'. 2900 kortet (i den nedre pci-slotten) skal ha adapternummer 1. Flash på vanlig måte med '-f' switchen.

 

Dersom Atiflash -i ikke viser noe adapterinfo må du nok over på PLAN B. (se link ovenfor)

 

bah..Vi burde hatt en 'Bad Flash Recovery Guide' om sticky..

Endret av Vargtass
Lenke til kommentar
Hvilken bios var det du brukte da kortene gikk i svart?

Kan du poste den?

 

Husk å ha 8800gt kortet i den øverste pci-e i slotten. Etter å ha bootet (med ett av de døde kortene i den nedre slotten, kjør 'Atiflash -i'. 2900 kortet (i den nedre pci-slotten) skal ha adapternummer 1. Flash på vanlig måte med '-f' switchen.

 

Dersom Atiflash -i ikke viser noe adapterinfo må du nok over på PLAN B. (se link ovenfor)

 

bah..Vi burde hatt en 'Bad Flash Recovery Guide' om sticky..

 

vi skulle hatt en bad flash som sticky :thumbup:

jeg har "roen" på flashing noe med å skrive 0 som er slot 1, og 1 som er slot 2 som jeg skal bruke....

http://www.xtremesystems.org/forums/showth...5389&page=2 se post 35.... det eneste er kanskje at den er til Sapphire og ikke powercolor.

Lenke til kommentar
får du det til fdl?

 

jeg har et 3dfx kort du kan låne hvis det går rævva

 

hvis du leser posten over så ser du at det er et problem :hmm: jeg får error 0FL01, har søkt litt på google men har ikke funnet ut så masse, jeg har fått låne et kort, men tror ikke han som jeg lånte det av var så veldig fornøyd :roll:

Lenke til kommentar

Nah.. for lett - dessuten kreves det ikke allverdens intelligens hos returavd. for å ferske ut hva som feiler kortet..

 

Alvor - sterk motstander av å returnere HW som jeg har ødelagt selv. Det har jeg aldri gjort (kommer ikke til nå starte nå heller.)

 

Dessuten er det helt greit at det 'svir' litt - man tenker seg om litt lengre før neste forsøk :D

 

@simkin: bor du langt unna Oslo ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...