Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

lite aktivitet her nå :p

 

Noen som vet hvor stor den motstanden som skal settes fast mellom none steder på vifte ledningen og hvilken av de 4 ledningene det er for å få viftene til å gå 100% ?

 

I CF så vil bare det ene kortet la seg vifte styre ....

 

du bare velger det andre kortet i rivatuner og setter opp viftens hastighet der. stiller du viftene på fult vil skjermkortene bråke noe jæ*** men det funker med hørselvern :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Funker kun på det ene kortet med rivatuner her ....

Er Rivatuner 2.06

 

jeg har også 2.06....

 

dette gjør du:

1. du åpner rivatuner og trykker på customize så low-level system setting.

2. du trykker på fan (vifte), så fixed... der velger du hvor mye lyd du vil ha. :p

3. du går tilbake og velger det andre skjermkortet. ( ATI Radeon HD2900 PRO / default monitor)= skjermkort 2

4. då gjør du nett det samme som i pungt 1 og 2......

 

bare sprre viss du ikke får det til...

 

lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

merkelig rart.

 

legger ved et skjermbilde. jeg stiller nr 1 og 3, da blir begge viftene mine stilt hos meg. forøvrig, så kjører jeg begge viftene på 56% når de begge når 70 grader, og det funker fint, maks tempen da holder seg rundt 70-71, selv i crysis. så 56% holder mer enn nok på mine. er klokket til 780/860

 

for å velge hastighet selv, gå til poweruser --> Rivatuner /Fan --> Autofanspeedcontrol, sett denne på 3

 

da kan du sette akkurat hva du vil på temp/hastighet.

 

Edit: litt sent ute der :)

post-49079-1197309348_thumb.jpg

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Bruker dere floppy eller USB penn til å boote i DOS eller er den en måte jeg ikke vet om ?
Nå har ikke jeg gjort akkurat dette, men jeg ville aldri gjort noe så kritisk fra et medium like upålitelig som fdd.

 

Lurer på dette selv. funka ikke når jeg prøvde med en USB penn. :s
Jeg gjetter at det er bootrekkefølgen som er problemet.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Husk bare at hvis du flasher et 512 kort med 1024 bios så blir kortet ødelagt.. så du bør være bra sikker på hva du gjør ;)

Har lest en GOD del på forhånd, så skal nok gå bra håper jeg. :o

 

Håper på å få bedre OC, kjører nå 802/1852 så er jeg heldig får jeg tyna ut litt mer

Endret av Freak627
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...