Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Du har jo en Q6600@4ghz da, noe som er MYE bedre enn det jeg testet med, men det kan kansje være cpu'en som er skyldig ja.. du har ikke tweaket noe? Jeg har ikke det hvertfall..

 

ingen tweaking........ men hvor mye får du på SM2.0 Score og HDR/SM3.0 Score og CPU Score da? i forrhold til meg, der kan jo du se om min prosessor scorer bedre enn din.

 

http://service.futuremark.com/orb/resultan...mp;UID=12140991

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har jo en Q6600@4ghz da, noe som er MYE bedre enn det jeg testet med, men det kan kansje være cpu'en som er skyldig ja.. du har ikke tweaket noe? Jeg har ikke det hvertfall..

 

ingen tweaking........ men hvor mye får du på SM2.0 Score og HDR/SM3.0 Score og CPU Score da? i forrhold til meg, der kan jo du se om min prosessor scorer bedre enn din.

 

http://service.futuremark.com/orb/resultan...mp;UID=12140991

 

vi har ganske lit SM 2 og SM 3 score men på cpuen scorer jeg 2500 poeng mer enn deg....... sikkert derfor resultatet er slik :cool:

Lenke til kommentar

kjekt program.

 

tenkte jeg skulle øke frekvenser på min orginale pro bios, mtp strammere timings der kontra XT bios jeg bruker nå

 

men er det noe forskjell på volt her? kan jeg øke fra pro til xt hastigheter uten øking av volt?

 

edit:

 

da tok jeg min pro bios, og satte inn XT hastigheter. men fps er nøyaktig den samme i cs source..

 

ingen forskjell i 3dmark06 heller

 

ble en egenlagd 780/860 XT bios da.. :)

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å få driveren til å fungere. Har prøvt driverene på cden og nyeste driveren på nett (den catalystpakken). Kommer feilmelding når jeg prøver å åpne katalyst, så får jo ikke aktivert crossfire :wallbash:

 

Har også prøvt å formatere maskinen, men samme problemet når jeg instalerte nå...

 

Noen tips?

Lenke til kommentar

Selge mine R600 og kjøpe R670 eller beholde R600 ?

 

Hater Minnebrikker på begge sidene av kortet :realmad:

 

Tror dere R600 1000/2000 eller R670 800-900/2500-2700 yter best ? (Snakk om CF hele veien :love:)

Ang. temp kommer jeg til å kjøre vann på det, men blir det for mye varme med R600 (1.35vcore)

Bruker 2stk heatercore med 4stk Delta på 7v

 

Takker for svar

 

PS. Har PCIe2.0 HK

 

Edit: Har jo ingenting å tape på det vel ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
kjekt program.

 

tenkte jeg skulle øke frekvenser på min orginale pro bios, mtp strammere timings der kontra XT bios jeg bruker nå

 

men er det noe forskjell på volt her? kan jeg øke fra pro til xt hastigheter uten øking av volt?

 

edit:

 

da tok jeg min pro bios, og satte inn XT hastigheter. men fps er nøyaktig den samme i cs source..

 

ingen forskjell i 3dmark06 heller

 

ble en egenlagd 780/860 XT bios da.. :)

 

 

 

 

 

xt bios er 1.2vgpu

pro bios er 1.0vgpu

 

Derfor du ser i tester pro kortene bruker mindre strøm

Endret av smy
Lenke til kommentar
Selge mine R600 og kjøpe R670 eller beholde R600 ?

 

Hater Minnebrikker på begge sidene av kortet :realmad:

 

Tror dere R600 1000/2000 eller R670 800-900/2500-2700 yter best ? (Snakk om CF hele veien :love:)

Ang. temp kommer jeg til å kjøre vann på det, men blir det for mye varme med R600 (1.35vcore)

Bruker 2stk heatercore med 4stk Delta på 7v

 

Takker for svar

 

PS. Har PCIe2.0 HK

 

Edit: Har jo ingenting å tape på det vel ?

'Ingen som vet ?

 

Sindre: du får bedre ytelse med CF iværtfall ;)

 

http://www.driverheaven.net/reviews/3870-XXX/cfgood.php

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

HD2900PRO hadde jaggu et kort liv må jeg si.. hehe.. nå er de jo ikke å få tak i overhodet i noen butikker..

 

dette må vel være det kortet som har vært kortest ute på markedet? leste att 2900PRO var et tap for ATi, grunnet det var identisk med XT(set bort fra gpu/minne frekvenser), bare til en kraftig redusert pris.

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

må bare spørre om dette en gang til..

 

har hatt problemer med striper/blinking på skjermen i CS:S med 7.10 og 7.11 driveren med HDR skrudd på.. men med 7.9 driveren så er det ingen striper overhodet..

 

har nå spilt gjennom Half Life 2: Episode 1 med 7.11 driveren. hadde først på HDR, men merket att det var blå flekker her og der som flyttet seg hele tiden. så HDR ble skrudd av.

 

 

startet nå opp Episode 2, og det var masse striper som kom og gikk, skrudde av HDR, men stripene var der fremdeles..

 

installerte nå 7.9 driveren igjen, og vips. alt av striper er borte...

 

 

 

det må da være flere som har problemer med 7.10 og 7.11 driverne i da spesielt CS:S med HDR og HL2:EP2 ??

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...