Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var merkelig, nå fant jeg en feil, og det var at jeg hadde koblet cpu-strømmen til med feil PSU. men nå lyser det rødt i det andre kortet, og på det kortet det lyser, går viften for fullt (skal si det var trøkk i denne :p ) men ser ut som systemet bootet nå hvertfall, bare at jeg ikke får skjermbilde..

 

EDIT: trikset enda litt mer nå, og klarte å få skjermbilde :yes: forstår dog ikke grunnen til at ene vifta går på maks(her lyser det også) mens den andre går rolig..

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

Det kunne jo nesten tyde på det ja, men skulle nå trodd at FS 700W holt til ett skjermkort :whistle: Tror kansje maskinen ikke likte helt at jeg jumpstartet den ene psu'en, evt at jeg hadde koblet forskjellige strømforsyninger til forskjellige deler uten at jeg skal si noe sikkert. Slengte ut det ene skjermkortet og kjører nå med en Hiper 580W uten problemer. Kommer med overklokkingsresultater i løpet av dagen regner jeg med.

 

Og BTW, får ny strømforsyning neste helg, ODIN GT 800W, da blir det liv :new_woot:

Lenke til kommentar
er du syk fluesopp?
ble litt bekymra her. god bedring og stå på

 

Skal ikke si så mye ot, men siden jeg får slike svar...så føler jeg får å si noe om hva som foregår. Jeg skal over på en ny medisin og da må jeg gå av den jeg går på nå og det liker ikke kroppen noe særlig, så dama har vært bekymra noen dager( spasmer, kramper, spying, nyrene leker sirkus osv.). Men jeg har stabilisert det litt nå, måtte gjøre det siden sykehuset ikke klarer å forstå at selv om jeg ikke er på kjøret lengre så er det like viktig, så jeg får kanskje vite noe nytt på torsdag som kommer og jeg må gå dårlig frem til da...siden hvis jeg går opp igjen på medisinen så må jeg igjennom et helvete om igjen Har ventet over 1 år på dette så å gå 3 uker syk før jeg skal inn er litt iriterende siden jeg har gjort alt jeg har fått beskjed om og mer.

Sier tusen takk igjen for støtten jeg får her, siden det som skjer nå har veldig stor innvirkning på åssent livet kommer til å bli fremover.

Håper ikke det blir noe iritasjon for dette lange innlegget=)

 

Det kunne jo nesten tyde på det ja, men skulle nå trodd at FS 700W holt til ett skjermkort :whistle: Tror kansje maskinen ikke likte helt at jeg jumpstartet den ene psu'en, evt at jeg hadde koblet forskjellige strømforsyninger til forskjellige deler uten at jeg skal si noe sikkert. Slengte ut det ene skjermkortet og kjører nå med en Hiper 580W uten problemer. Kommer med overklokkingsresultater i løpet av dagen regner jeg med.

 

Og BTW, får ny strømforsyning neste helg, ODIN GT 800W, da blir det liv :new_woot:

 

F\S 700w er dessverre litt lite for 2 XT-kort, blir bedre når den odinen kommer i hus hos deg :thumbup:

Lenke til kommentar
Det kunne jo nesten tyde på det ja, men skulle nå trodd at FS 700W holt til ett skjermkort :whistle: Tror kansje maskinen ikke likte helt at jeg jumpstartet den ene psu'en, evt at jeg hadde koblet forskjellige strømforsyninger til forskjellige deler uten at jeg skal si noe sikkert. Slengte ut det ene skjermkortet og kjører nå med en Hiper 580W uten problemer. Kommer med overklokkingsresultater i løpet av dagen regner jeg med.

 

Og BTW, får ny strømforsyning neste helg, ODIN GT 800W, da blir det liv :new_woot:

 

F\S 700w er dessverre litt lite for 2 XT-kort, blir bedre når den odinen kommer i hus hos deg :thumbup:

 

hehe, ser frem til odinen ja, men som sagt gav FS'en strøm til kun ett skjermkort og resten av systemet, så gav hiperen strøm til det andre skjermkortet..

Lenke til kommentar
Du har jo en Q6600@4ghz da, noe som er MYE bedre enn det jeg testet med, men det kan kansje være cpu'en som er skyldig ja.. du har ikke tweaket noe? Jeg har ikke det hvertfall..

 

ingen tweaking........ men hvor mye får du på SM2.0 Score og HDR/SM3.0 Score og CPU Score da? i forrhold til meg, der kan jo du se om min prosessor scorer bedre enn din.

Lenke til kommentar

Beklager, leser dårlig og er små-forvirra om dagen.....men det er dumt at du ikke fikk til å kjøre 2, hadde jo holdt med en 300w bay psu i tillegg til F\Sen, men samtidig så er det jo best å ha en stor syns jeg da. Håper uansett at det kommer til å funke bra for deg, gikk i fra samme psu selv og til Tagan 900w.....man merker det på klokkinga ihvertfall :!:

Lenke til kommentar
Håper du blir bra snart Fluesopp... begynner å bli litt bekymret :dontgetit:

 

La oss alle tenke gode tanker om Fluesopp og ønske han god bedring :new_woot:

 

Jeg skal drikke øl for deg i kveld Fluesopp :wee:

 

Ikke vær bekymret, får den hjelpen jeg trenger hvis det skulle skje noe...er bare vondt og slitsomt.

Drikk litt for meg også ja :new_woot: siden jeg ikke får lov av legen å drikke.

 

Har det foresten kommet noen gode bioser til Pro-korta? har ikke fått fulgt med noe spess, i det siste.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

bra at du får den hjelpen du trenger, ønsker deg god bedring, og at du snart blir bra..... det har vært litt stille i denne tråden siden du ble borte ;)

 

Det har kommet noen modda bioser, det er det eneste jeg vet. Prøvde den ene på kortet til Homealone, men det ble vanlig XT bios på han. Modda biosene funket ikke så bra :roll:

 

Jeg har solgt mine pro kort.. dessverre :( sitter nå med 8600gt og venter på hd3870 og phenom :love: gleder meg noe sinnsykt :fun:

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar

fluesopp: godt og høre at det ikke er noen therminal illnes på gang, er halvt lege så er litt nyskjerrig på sånnt :yes:

 

men har lagt inn bestilling på et gigabyte X38 og gigabyte odin 800W så er bare og få råd til HD3870, litt skuffet over klokke egenskalpen men regner med det har med og gjøre at ATI skulle lage et kort som bruker minnst mulig strøm. så derfor har de minnst mulig volt tillgjengelig. så med litt ekstra volt går det nok langt

Lenke til kommentar

Nja, tviler.

Min Enermax 620 'ber om nåde' når jeg overvolter & overklokker GPU og CPU samtidig. 12V railen begynner å falle, samt at får en del crasher under spill på frekvenser som jeg vet at komponentene klarer hver for seg. Enermax'n har 35A på 12V linjene.

 

HD 2900 bruker MYE strøm overvoltet og overklokket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...