Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

klokka cpu til 3.6 nå, og begge korta på stock. kun flasha til XT

 

fikk 19028

 

men cpu ble for varm på denne frekvensen, så det blir til att jeg kjører 3.4

 

skjønner ikke att den kunne bli såå mye varmere ved bare 200mhz klokk.

 

har 68grader full load ved 3,4, ved 3.6 var den oppe i 79 grader. og det etter bare 4-5 min

 

Bra score det der :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CAT-scan: du må ikke kolapse riktig enda... :p huske at de korta som kommer nå ikke er noe anna enn mellomklasse kort. kommer nok heftigere ting litt senere. men blir ganske overasket hvis ingen brudusenter slipper 1024mb modeller ihvertfall til HD3870

 

tipper HD3780 X2 kommer med 1gig hissig gddr4, håper disse lett kjører CF uten for mye mas, da sitter man faktisk med Quad gpu til litt mere enn 8800 ultra ko0ster idag. da går det nok litt unna selv i crysis 1920*1200

 

Hehe, *dån*.

 

Ja, angående mellomklasse, det er det jeg kritiserer. Jeg synes de burde ta hensyn til at to mellomklassekort = high end. Og dermed ha bedre valgmuligheter når det gjelder minne. X2 må i så fall komme med over 1GiB til sammen om det skal holde (det er vel samme greia der som med SLI, dobbeltskriving av minne, siden GPU bare har tilgang til sitt eget minne).

 

Dette her er for øvrig til en PC jeg bygger til bruttern, og han er ikke oppgraderingsfreak. Irriterende om han må begynne å tukle bare etter et halvår. Det er mulig jeg ender opp med å kjøpe han 2 X 8800GTS640.

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke har glippet det - vi vet fortsatt ikke hvordan endre Vcore. Men med CF oppsett er det helt klart ett poeng å flashe.

 

jepp..

 

prøvde nå 825/900 biosen på begge korta.. økte fra 18000 til 18500 i 3dmark06..

 

skal prøve cpu på 3.6 etterpå

 

når jeg søker etter artifacts i atitools, belaster programmet skjermkortet 100%?

 

isåfall har jeg 71 grader med vifta på 50%

 

 

hva er maks temp på hd2900?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

jeg får ikke lenger aktivert Crossfire i Half Life 2.. er det flere som ikke får det?

 

kan dere med crossfire væære så snill å sjekke om dere får det? :)

 

har samtidig noe trøbbel med att cl_updaterate ikke vil gå til 100, men kun 60 i CS Source.. har samme problem på 2 PC-er her..

 

 

blir glad hvis noen gidder å sjekke ut dette

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Skulle skrevet dette for over en uke siden, men uansett....jeg blir vekke ca.2 uker til pågrunn av sykdom, sykehus osv.

Kommer litt sterkere tilbake enn sånn jeg er nå. Så stå på til alle som klokker her inne :)

 

Ja god bedring.. håper det går bra :thumbup:

 

Tusen tusen takk for det, begynner å bli utrolig sliten nå. Er tungt å skrive til og med...men jeg må jo si noe i denne tråden.

Syns det er kjempeflott at det holdes liv i tråden her, beklager at jeg ikke kommer med noen benchmarks, men å drive med pc nå er det samme som å be meg om å ødelegge den. Så jeg vil bare si stå på alle dere som har CF som enten sliter med det eller det funker bra.

Lenke til kommentar
Ingen som har noe tips? Kortet(viften) bakerst på bildet sto bare å ruset seg, og som sagt ikke noe lys i ledden inder kontaktene (se bilde®)

 

post-109308-1195248785_thumb.jpg

 

 

post-109308-1195248905_thumb.jpg

 

mine kort lyser bare når PC-en starter..... men en gang jeg hadde kortet i pcien uten å ha tilkobla strømkablene, kjørte viften veldig raskt og lyset lyste, så kanskje det får for lite strøm??? eller kablene ikke sitter helt skikkelig??? hvilken psu har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...