Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror jeg snakker for alle med 2900pro\xt i cf her, Vi vil ha et program å klokke med...ikke 2 pluss bytting av skjerm osv.

 

ja håper det. bare det ikke blir ati tool. det nekter å starte hos meg.. :p

 

 

så X1000 serien @ crossfire kan man altså klokke uten å bytte skjermer?

Endret av Simkin
Lenke til kommentar
Vel, kan noen komme med et forslag til klokkeprogram til meg? Har koble 2x6 pin kontakter på kortet...

 

Hvis du bare har ett kort kan du nesten bruke hva du vil. AtiTool, rivatuner, powerstrip osv osv... letteste ville vært å bruke ATIoverdrive i catalyst menyen, men er litt usikker på om du får aktivert overdrive siden du "bare" har 2x6 pin og ikke 1x6pins og 1x8pins :yes:

Lenke til kommentar
QF_CrossFire_HD2900XT_OC_Tool.zip

 

det der er jo nøyaktig den samme som guiden på nordichardware. skifte om på skjermer og bruke amd gpu klokk, bare att du blir guida gjennom via det programmet der.

 

prøvde det da, men neida.. får beskjed om å klokke kort nr 2 først, men det viser seg att jeg allerede bruker kort nr 2. så da fikser jeg slik att jeg bruker det nederste kortet, som tydeligvis er kort nr1, men da får jeg ikke skjermbilde i bios, kun i windows! fikk tilslutt fiksa så jeg satte klokk på begge kortene, men da fikk jeg ikke enabla crossfire, selv om det sto det i catalyst..

 

AARGH! vil ha et skikkelig program, nå! ! !

 

;)

 

QF_CrossFire_HD2900XT_Modded_BIOS.zip

 

Ser man kan flashe bios her, 5 bioser med forskjellige hastigheter for ekstrem kjøling/vann, og en bios for standard kjøling.

 

vil den for standard kjøling med hastighet 880/950 @ 1.25v biosen kunne funke på et 2900pro? eller må jeg skru opp hastighet på vifta? høres litt mye ut :hmm:

 

er jo egentlig for XT

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...