Jarmo Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) There are some interesting information here and one of the main things we spotted was that the Radeon HD 2900 XT is being EOL:ed or in other words, discontinued. http://www.tweaktown.com/news/8444/amd_s_q...aled/index.html R680 blir vel det neste, sier ryktene. http://www.tweaktown.com/popImg.php?img=ne...market_full.jpg Endret 4. november 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Bruk catalyst 7.9... ikke 7.10 new_yes.gif bruker 7.9 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 R680 blir vel det neste, sier ryktene er vel en tabell for Q4 2007 det der. lurer på om ATI har noe lurt på gang, Lenke til kommentar
smy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Kan raportert at ut3 går svær bra på dette kortet hadde null problem å trekk 30" lcden på 1kort til min stor overraskle.Dog med godt klokk cpu og skjemkort (se sign) Endret 4. november 2007 av smy Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Lover godt for CF oppsett Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) er det egentlig ventet et program som gjør det mulig å klokke HD2900 @ Crossfire enkelt? prøvde Rivatuner nå, går fint med et kort. men så prøvde jeg å bytte om på skjermene og klokke kort nr2 først som guiden på nordichardware sier... men nei enabler crossfire og kjører 3dmark06 uten noe endring! Endret 4. november 2007 av Simkin Lenke til kommentar
smy Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) virksom der er ikke noen program så kan klokke crossfire ennå Endret 5. november 2007 av smy Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Kan du omskrive den settningen på nytt smy? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 er det egentlig ventet et program som gjør det mulig å klokke HD2900 @ Crossfire enkelt? prøvde Rivatuner nå, går fint med et kort. men så prøvde jeg å bytte om på skjermene og klokke kort nr2 først som guiden på nordichardware sier... men nei enabler crossfire og kjører 3dmark06 uten noe endring! Du må bruke 2 program samtidig, et for hvert kort så bruk rivatuner og amdgpu da skal det gå. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 hvilken strømforsyning fra netshop vil dere anbefale til 2900XT i crossfire-oppsett? helst ikke så mange hundrelapper over 1100 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Se på ATI sine sider, der står de psuene de anbefaler, men jeg vet at Hiper 730w står på den lista og den er vel ikke så ufattelig dyr Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Det ble en OCZ 850W hk ble også oppgradert fra Foxconn P35 til foxconn X38 kan si jeg gleder meg som en unge nå på å få pakken med en verdi på 15-16 tusen fra netshop, og jeg betaler bare ca 700kr. Endret 5. november 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
fdl Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det ble en OCZ 850W hk ble også oppgradert fra Foxconn P35 til foxconn X38 kan si jeg gleder meg som en unge nå på å få pakken med en verdi på 15-16 tusen fra netshop, og jeg betaler bare ca 700kr. satan, det hadde vert noe...... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Du må bruke 2 program samtidig, et for hvert kort smile.gif så bruk rivatuner og amdgpu da skal det gå. det jeg har prøvd er den guiden på nordichardware. du klokker først kort nr2, ved å flytte skjermbildet til det kortet, klokker det først, så flytte tilbake bildet til kort nr 1 og klokke det.. så skal man enable crossfire. får satt klokk, men det er ingen endring.. gjør jeg noe feil? har rivatuner også. er det noen annen måte på klokke begge på? og ikke minst, kan jeg lagre innstillingene? vet att amd gpu ikke kan blitt glad hvis noen kunne forklart Lenke til kommentar
fdl Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 du deaktiverer CrossFire før du bjynner å klokke skjermkort 2 sant? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 du må klokke hver gang du starter PC-en pågrunn av at det er ikke noe klokke program som støtter cf ennå. Lenke til kommentar
smy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Rart at ikke rivatuner talker crossfire når det klokk sli uten problem. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 du deaktiverer CrossFire før du bjynner å klokke skjermkort 2 sant? jepp! Rart at ikke rivatuner talker crossfire når det klokk sli uten problem. så lenge det går i SLI, så er det jo håp da! sikkert ikke lenge til det kommer et program som klokker crossfire... men på en annen side, har vel crossfire vært en god stund får man klokket x800 og x1000 serien i crossfire? Lenke til kommentar
smy Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) får man klokket x800 og x1000 serien i crossfire? ja da QUOTE du deaktiverer CrossFire før du bjynner å klokke skjermkort 2 sant? jepp! funker dette ? med rivatuner og amggpu klokker og så skru crossfire? Endret 5. november 2007 av smy Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Kan du omskrive den settningen på nytt smy? Hvorfor skal han omskrive den ennå en gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå