Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, dette virker som den rette tråden til å spørre om dette? Hvor kraftig PSU må jeg ha for å kjøre 2stk hd2900pro (de er flashet til XT)... Har en Corsair 620Watter.

 

Snabel

 

Corsair 650w som jeg hadde, holdt ikke til klokka quad og 2x2900pro, bytta til 900w og mange av problemene mine forsvant. Men som jeg sier til alle, du må jo teste det først. Sier seg selv at 600w kan bli lite, når et kort kan dra nesten 300w klokka.

Lenke til kommentar

YESS! Fant ut av feilen, men det var først etter at jeg kjøpte nytt hovedkort :p Mangla å sette på en liten ATX plugg på 4 pins fra strømforsyninga til hovedkortet :p Vel vel, nå er i alle fall alt fiksa og PC-en fungerer utmerket! Kan noen være greie å linke meg en driver som fungerer bra til en uklokket HD 2900 512 MB ? Tusen hjertelig takk!

Lenke til kommentar

FY FAEN FOR ET KONGEKORT! Nå hadde jeg 6600GT før det her men det her tar av! COD4 går fint med ALT på full guffe, og dette med medfølgende driver. Skal ikke klokke noe da jeg synes PC-en er varm nok som den er :) Skal innstallere nyeste driver nå i alle fall så får vi se om det blir litt bedre ytelse :)

Lenke til kommentar
FY FAEN FOR ET KONGEKORT! Nå hadde jeg 6600GT før det her men det her tar av! COD4 går fint med ALT på full guffe, og dette med medfølgende driver. Skal ikke klokke noe da jeg synes PC-en er varm nok som den er :) Skal innstallere nyeste driver nå i alle fall så får vi se om det blir litt bedre ytelse :)

 

Fint at du er fornøyd :thumbup: det er et bra kort, ikke noe tvil om det :)

Lenke til kommentar
Jeg har 2xwd raptor 150GB, 2x raptor 74gb + 1disk til...

 

Snabel

Ja da spørs det vel, ser du kjører en E6600, men som Fluesopp sier, så drar kortene godt med strøm. Med alle de hdd'ene så blir det nok i grenseland. Tror allikevel det kan gå siden corsairen leverer 50 ampere på 12v linjen(e) (så vidt jeg husker).

Lenke til kommentar
ok, takker for tilbakemelding Fluesopp. Greit å få klarert det med CS:S. Uansett, jeg er redd dette kortet går tilbake der det kom fra. Bestiller 8800gt over helga så får vi se.

Man må huske på at ikke alle skjermkort er feilfrie. Høres ut som du har fått et mandagsprodukt. Du kan bytte produktet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...