Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var det ene Pro kortet klar for vannkjøling nå må jeg bare få tak i en blokk til for slikk og ingenting. (Love you sidewinder)

 

Beklager dårlig bilder, men vi skylder på kamera og dårlig fokus ;)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

dsci0006vt6.jpg

dsci0008nm1.jpg

dsci0009ga5.jpg

 

Hmm.. Ghost..

Du får poeng for orginalitet :thumbup: , men tror du vil få problemer med kjølingen av PWM. Jeg prøvde meg med passiv kjøling av disse mosfetene (stor ribbe, bilde lengre bak i denne tråden), men fikk temeraturer opp mot 100 grader. Stock kjøleren holdt disse på max 80. (Obs. det er ikke mostetene du har plasseret ribber på, det er pulsregulator(ene)).

 

Tror det er en bedre løsning å ta de platene helt av og sette ribbene rett på selve rammen.

Lenke til kommentar
hvilket program bruker du ?Selvv ar det kun den øverste som reagerte så regner med at du må gjøre som med når du klokker å bytte skjerm og sånt eller kan du sette en 1Kohm motstand imellom 1 av pinnene som går fra vifta det står hvordan der det står det om kortlutninga av de siste 2pinnene på power input

 

har fått det til no, men når jeg setter volten høyere og skal kjre 3dmark06 få bare henger PC-en seg

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å kopirere det bildet jeg la ut noen sider bak her når det gjelder kjøling, syns det ser bra ut :thumbup:

 

 

Har dere 2 små røde lys på baksiden av grafikkortet når det er på? Jeg har det og får ikke bilde opp på skjermen, alt annet funker... Har en http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339993 PSU

 

Jeg fikk de lysa opp når de ikke fikk nok strøm, men det behøver det ikke å bety hos deg...men det er bare da jeg fikk lys vel og merke.

Lenke til kommentar
flotte bilder :love:

 

men, når eg setter viftene på 100% er det bare den nederste skjermkortet som kjører full guffe. hvorfor det?

 

Gå inn på rivatuner og velg et av de andre kortene og sett opp vifta. Du har "4" skjermkort i Rivatuner...det øverste er primary...hvis du bare setter opp der så setter du bare opp vifta på det kortet, men velg kortet under primary og da skal du høre at det andre begynner å spinne litt :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å kopirere det bildet jeg la ut noen sider bak her når det gjelder kjøling, syns det ser bra ut :thumbup:

 

 

Har dere 2 små røde lys på baksiden av grafikkortet når det er på? Jeg har det og får ikke bilde opp på skjermen, alt annet funker... Har en <a href="http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339993" target="_blank">http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339993</a> PSU

 

Jeg fikk de lysa opp når de ikke fikk nok strøm, men det behøver det ikke å bety hos deg...men det er bare da jeg fikk lys vel og merke.

 

Er det en slags feilkode? Hvordan er det dere kobler på strømmen da? Jeg har bare 2x6 pins.. På den åtte pins kontakten så setter dere den lengs til venstre ikke sant? MÅ jeg kortslutte for at det skal funke?

Lenke til kommentar

Fanken det er irriterende... Helt ny PC så får jeg ikke brukt den :( Men er det 2 spesielle strømkabler fra PSUen jeg skal bruke? Er det noe forskjell på dem? Fulgte med 2 "omformere" i pakka til GPUen, fra 4 store pin til 6 små pin... Hva skal jeg bruke? Setter pris på ALL hjelp!

 

Hva er det jeg kan prøve?? Er så dårlig på troubleshooting......

Endret av Blablaa
Lenke til kommentar
flotte bilder :love:

 

men, når eg setter viftene på 100% er det bare den nederste skjermkortet som kjører full guffe. hvorfor det?

 

Gå inn på rivatuner og velg et av de andre kortene og sett opp vifta. Du har "4" skjermkort i Rivatuner...det øverste er primary...hvis du bare setter opp der så setter du bare opp vifta på det kortet, men velg kortet under primary og da skal du høre at det andre begynner å spinne litt :thumbup:

 

nice :thumbup: no ble det litt liv i kabbiset ;)

 

jaja. no har jeg fått 75,9 poeng på hwbot :new_woot: er ganske fornøyd med det

Endret av fdl
Lenke til kommentar

YES!

 

da fungerer endelig CS:S hos meg, måtte sette cl_updaterate og cmdrate til 100. nå glir det perfekt :) men har ikke hatt det problemet før, selv uten å ha stilt inn dette.

 

med 7.9 driveren + hotfix fungerer det perfekt. virker dog som om 8XMSAA og HDR ikke går så veldig godt sammen, men 4XMSAA går dint.. spør meg ikke hvorfor.

 

prøvde nå 7.10 driveren igjen, men på HDR map, er det noe som skjer. får artifact i form av grønne striper og ser ut som om hdr effekten ikke fungerer skikkelig. så det er noe rart der..

 

så da legger jeg inn 7.9 driveren igjen, og venter på 7.11 driveren, så ser jeg da..

 

en annen rar ting er att med 7.9 driveren er maks oppløsning på 37" min via HDMI kabel 1024X1280, og med 7.10 driveren har jeg valget mellom kun 2 oppløsninger..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...