Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal vel rimelig høy oppløsning og full pupp med aa/af før 256bit minnebuss blir den begrensende del av et oppsett..

 

Noen som har noen tester på akkurat den problematikken?

 

Hvis du leser tester, ser det ikke ut som det gir de helt store begrensningene. Drar godt i fra HD2900Pro i flertallet av tester + Henger godt med 8800GTX i lavere oppløsninger.

Lenke til kommentar
Skal vel rimelig høy oppløsning og full pupp med aa/af før 256bit minnebuss blir den begrensende del av et oppsett..

 

Noen som har noen tester på akkurat den problematikken?

 

Hvis du leser tester, ser det ikke ut som det gir de helt store begrensningene. Drar godt i fra HD2900Pro i flertallet av tester + Henger godt med 8800GTX i lavere oppløsninger.

HD2900Pro har ikke sjangs å holde følge med 8800GT, HD2900XT ligger også stort sett også under 8800GT sin ytelse spesielt med AA,AF og DX10.

Endret av Max!muS
Lenke til kommentar
Merkelig hvor mye man vet om 8800GT når det akkurat har kommet i butikken. Vi får se hvor bra 8800GT er når 2950Pro kommer, som er konkurrenten.

Ja det kan bli spennede å se hvordan ati sitt kort yter i forhold til 8800GT, men jeg personelig gidder ikke å vente på det før jeg går til innkjøp av skjermkort.

 

Nå sitter jeg her med kun 1 prosessor, alt det andre er på vei :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er også spent på 8800GT, det som demper entusiasmen noe allerede for min del er at de snakker om at kortet har varmeproblemer. Det er skuffende for et 65nm Nvidia kort.

 

Jeg hadde helst sett at 2950Pro(HD3850) hadde kommet nå slik at man slapp å vente hit og dit for å gjøre fornuftige sammenligninger. Ikke minst med tanke på at drivere får forskjellig startpunkt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Se på kjøleren da !

 

Den bytter amn uansett ut, men nå er vel dette en HD 2900pro tråd :=

Jepps var det jeg egentlig ville frem til. Liten vits å "trashtalke" 2900Pro her i denne tråden pga et nytt Nivida kort ;) Men kjedelig å måtte bytte stock kjøler uansett.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

er det flere her som har problemer med CS Source?

 

min hakker og lagger forferdelig.. får 30fps mindre i stress testen enn med mitt gamle x1900xt..

 

i advanced settings anbefaler spillet meg verken AA eller AF..

 

har nå faktisk re installert windows, og lagt inn steam og drivere på nytt..

 

er det Quad Core'en som gjør det? eller er det skjermkorta?

 

(PC-en fungerer på GTR2 og F.E.A.R)

 

 

det spillet jeg spiller aller mest.. typisk!! :(

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

har brukt driver cleaner i safe mode uten hell. endte opp med att jeg bare la inn windows på nytt.. men, neida. bruker 7.10 drivere

 

AA og AF står på "use application setting" i Catalyst.

 

 

må jo være et eller annet som gjør det?

 

argh..

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...