Kent -amdme- Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 endelig klarte jeg 20k i 3DMark06 Grattis Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 hva får dere i Source Stress test med alt på fullt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Fluesopp: nå er det like før jeg tar litt nord-norsk flybensin på innerlomma og kommer ned og trøster deg makan til vanskelige kort du har Hadde vært hyggelig det, setter stor pris på å få sånne tilbake-meldinger. Gjør ihvertfall slik at jeg ikke gir meg. men angående the fancye kortet mitt( Asus Blitx Formula) så må jeg advare de som har det som bruker de plastniplene som fulgte med, heldigvis var PC-en av og nullstrøm tilkobla. Halve niplen knakk og slangen datt til side og traff siden på kabinettet, og of course vann ut av blokka. Så at PC-en var av og slangen datt mot kabinettet så slangen pekte oppover reddet meg fra mer søl. Men de niplene advarer jeg sterkt i mot..bruk heller en overgang istdenen for de som er med. Fdl: Klokka du som i guiden på nordichardware eller gjorde du noe annet?. Jeg må spørre siden jeg sliter som f... med oc i cf, singel-kort...null problem. Simkin: Source-motoren er de korta her konge på og ligger på toppen på det meste..så spiller du mye spill som er basert på source motoren så kan du ikke bomme med denne serien. Og artig å se mange gode resultater, syns denne tråden er meget bra Endret 28. oktober 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 huff... Tenkte jeg skulle flashe Pro---Xt, men har ikke floppy drive, og det eneste jeg har er en 1gig flashdrive. prøvd nermest allt av div triks men ikke no hell så langt. noen som har tips? Får ikke til å boote fra minnepinnen, får heller ikke til å få den til å bli boot'bar Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvis ikke hovedkortet ditt støtter det, så er det vel ikke noe å gjøre ved det. Kan du ikke bare boote fra en CD da? Alle HK i dag støtter vel det. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Ang. crysis spillte jeg gjennom demoen i går med oppløsning på 1280x1024 og alt på high og lå vel på rundt 30++fps i gjennomsnitt, lavt men fullt spillbart. Oppsettet var da [email protected], 1 stk HD2900XT 1gb gddr4@stock og 4gb ram@866. Prøvde å stille alt på max og full oppløsning, bare for å se vel og merke fps lå da på 2-6 Regner med at det blir bedre når Crossfire støtten blir ordnet, når begge kortene er aktivert blir det bare tull Noen som vet når nykorta til ati kommer? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 HD3850 og 3870 (RV670) kommer 15. November.(tror jeg?) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Her fant jeg en idè til vi som skal ha vannkjøling på, legg merke til de 2x30mm viftene bakpå. Endret 29. oktober 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Vakkert stykke arbeid - ser ut som et ViperJohn design. Har kjørt vann på mitt 2 par uker nå - pulsregulatorene trenger ikke kjøling (den høyeste av kjøleribbene i bakkant). Disse er heller ikke kjølt via orginalkjøleren. Lurrer litt på om disse faktisk passer på de mosfetene i bakkant? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er Viperjohn sitt design Den skal du linka til skal passe hvis hulla passer. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Tror ikke det støtter sli eller cf ennå Også min mistanke. Og sannsynligheten for at den får SLi støtte for Crossfire er også stor. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 8800GT ser meget lovende ut, lurer nesten på om jeg heller går for det.. <---- VINGLEPETTER! Lenke til kommentar
Max!muS Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 8800GT ser meget lovende ut, lurer nesten på om jeg heller går for det.. <---- VINGLEPETTER! Jeg endrer nå min bestilling til 2X8800GT istedenfor 2X2900PRO. Tror det vil yte itt bedre ja Lenke til kommentar
fdl Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Fluesopp jeg bruker nordichardware sin guide til clocking av skjremkortene i crossfire. det var mye styr før jeg fikk til dette, men når jeg hadde "teken" inne gjekk det ganske greit. det jeg gjør er: 1. deaktiverer CF, så går jeg inn i AMD GPU Clock Tool, trykker 3d klokker 800 core, 800 mem, så set mem. går ut fra programmet. 2. høyreklikk-egenskaper-innstillinger, så velger jeg skjerm nr.2, stiller oppløsningen riktig, huker av de to firkantene, går tilbare igjen til skjerm nr.1 så tar jeg vekk den firkanten som er huket av. så bruk. skjermen blir svart, du bytter dvi til det nederste kortet. då får du skjermbilde. 3. her bruker jeg rivatuner-clocker den til 800 core, 800 mem, trykker ok. 4. så velger du skjerm nr.1, huker av firkantene som åvenfor, trykker bruk. då blir skjermen svart, du flytter dvi til det øverste kortet, så har du bilde igjen. 5. så mu du inn i CCC og aktivere CF, så er det bare å kjøre 3dmark06 og se 20k dukke opp jeg klarte ikke kjøre skrermkortene med mere enn 823 core og 824 på mem, noe som er litt lite synst jeg. lykke til. bare spør viss det er noe du lurer på.... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Maximus: litt synd med HK ditt da ...... fdl: Still opp volten i ATItool 0.27b2 Vet ikke om det funket hos meg, emna ntar det da temp på skjermkortet økte med volten jeg ga det Endret 29. oktober 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Forbannet at ikke 8800GT ble lansert noen dager i forveien. Nå må jeg bruke angrerett på 2900Pro som såvidt er kommet inn i postens system og bruke et par hundre på retur. Edit: OT, her skal 2900Pro diskuteres. Baibai! Endret 29. oktober 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Max!muS Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Maximus:litt synd med HK ditt da ...... fdl: Still opp volten i ATItool 0.27b2 Vet ikke om det funket hos meg, emna ntar det da temp på skjermkortet økte med volten jeg ga det Skal endre til Evega 680i sli Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Forbannet at ikke 8800GT ble lansert noen dager i forveien. Nå må jeg bruke angrerett på 2900Pro som såvidt er kommet inn i postens system og bruke et par hundre på retur. Edit: OT, her skal 2900Pro diskuteres. Baibai! Var det snakk om et 2900Pro 1024? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Var det snakk om et 2900Pro 1024? Nei det har ikek kommet på lager ennå, men det hadde han bestilt fra amentio.no, men eneste minuset med 8800GT er den begrensete minnebus'n ! Lenke til kommentar
Max!muS Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Var det snakk om et 2900Pro 1024? Nei det har ikek kommet på lager ennå, men det hadde han bestilt fra amentio.no, men eneste minuset med 8800GT er den begrensete minnebus'n ! Ja skulle likt å sett det med minnebuss på 512mbit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå