Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fluesopp: nå er det like før jeg tar litt nord-norsk flybensin på innerlomma og kommer ned og trøster deg :yes:

 

makan til vanskelige kort du har

 

Hadde vært hyggelig det, setter stor pris på å få sånne tilbake-meldinger. Gjør ihvertfall slik at jeg ikke gir meg. men angående the fancye kortet mitt( Asus Blitx Formula) så må jeg advare de som har det som bruker de plastniplene som fulgte med, heldigvis var PC-en av og nullstrøm tilkobla. Halve niplen knakk og slangen datt til side og traff siden på kabinettet, og of course vann ut av blokka. Så at PC-en var av og slangen datt mot kabinettet så slangen pekte oppover reddet meg fra mer søl. Men de niplene advarer jeg sterkt i mot..bruk heller en overgang istdenen for de som er med.

 

Fdl: Klokka du som i guiden på nordichardware eller gjorde du noe annet?. Jeg må spørre siden jeg sliter som f... med oc i cf, singel-kort...null problem.

 

Simkin: Source-motoren er de korta her konge på og ligger på toppen på det meste..så spiller du mye spill som er basert på source motoren så kan du ikke bomme med denne serien.

 

Og artig å se mange gode resultater, syns denne tråden er meget bra :grin:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Ang. crysis spillte jeg gjennom demoen i går med oppløsning på 1280x1024 og alt på high og lå vel på rundt 30++fps i gjennomsnitt, lavt men fullt spillbart.

 

Oppsettet var da [email protected], 1 stk HD2900XT 1gb gddr4@stock og 4gb ram@866.

 

Prøvde å stille alt på max og full oppløsning, bare for å se vel og merke :innocent: fps lå da på 2-6 :green:

Regner med at det blir bedre når Crossfire støtten blir ordnet, når begge kortene er aktivert blir det bare tull :thumbdown:

 

Noen som vet når nykorta til ati kommer?

Lenke til kommentar

Fluesopp jeg bruker nordichardware sin guide til clocking av skjremkortene i crossfire.

det var mye styr før jeg fikk til dette, men når jeg hadde "teken" inne gjekk det ganske greit.

 

det jeg gjør er:

 

1. deaktiverer CF, så går jeg inn i AMD GPU Clock Tool, trykker 3d klokker 800 core, 800 mem, så set mem. går ut fra programmet.

2. høyreklikk-egenskaper-innstillinger, så velger jeg skjerm nr.2, stiller oppløsningen riktig, huker av de to firkantene, går tilbare igjen til skjerm nr.1 så tar jeg vekk den firkanten som er huket av. så bruk. skjermen blir svart, du bytter dvi til det nederste kortet. då får du skjermbilde.

3. her bruker jeg rivatuner-clocker den til 800 core, 800 mem, trykker ok.

4. så velger du skjerm nr.1, huker av firkantene som åvenfor, trykker bruk. då blir skjermen svart, du flytter dvi til det øverste kortet, så har du bilde igjen.

5. så mu du inn i CCC og aktivere CF, så er det bare å kjøre 3dmark06 og se 20k dukke opp :p

 

jeg klarte ikke kjøre skrermkortene med mere enn 823 core og 824 på mem, noe som er litt lite synst jeg.

 

lykke til. bare spør viss det er noe du lurer på.... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...