Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

har nå endelig fått PC-en min ( se spec..) men når jeg trykker på enable crossfire i ccc må jeg restarte den for at det skal fungere, men når jeg kommer inn igjen så er ikke cf enabet.. hvorfor ikke??

kjørte en 3dmark05 og fikk 15k. det er vel litt lite???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ingen grunn til at ikke folk som har XT skriver her, problemene er nesten de samme og vi lærer av hverandre.

 

Andrull: Forstår godt at du lurer, WIC er jo XT sin sterke side og den skal slå de fleste kort på den testen etter det jeg har lest, har litt problemer med å komme med råd selv nå, sliter som en flodhest uten vann her.

 

Men er det ikke slik at ATI sliter litt med DX10-ytelsen? Mener å ha lest det et sted..

Lenke til kommentar

Skulle bare si at den "artifact" lignende tingen i bf2142 er borte :yes: Formaterte og la inn vista ultimate... og hokus pokus.. alt er i orden :woot:

 

Skal legge inn xp på den andre partisjonen så får vi se om det er i orden der også :D

 

(kjører fremdeles xt-bios :mrgreen:

 

 

Tror jeg har bestemt meg for neste hovedkort allerede.. Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 det har 4xPCIe.. tenk på muligheten til å kjøre 4xcrossfire og phenom :love:

 

Lurer på hvordan det skal la seg gjøre å koble sammen 3 eller flere skjermkort? overlappende crossfire bridge kanskje?? mulig det blir "litt" trangt :dontgetit: hadde uansett vært skikkelig rått :devil:

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar
Nei, nei, nei, nei.

Statuset på kortet har forandret seg fra ETA 26 oktober til "Ikke på lager".

 

Edit: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...34;c:36132;r:pg

 

"først til mølla får først kjøtt på kølla" ;) he he.. synd, men det er ikke lett å få tak i de korta nå.. derfor var jeg lynrask å bestille så fort :yes:

 

Men hvis du er rask får du tak i 512mb utgaven, veldig bra de også.

 

PowerColor Radeon HD 2900 PRO 512MB DDR3 :green:

Lenke til kommentar
Bare kjør "hotfix" når du har lastet den ned.Fiksa problemet mitt ivertfall.

En liten fil på et par mb hvis jeg ikke husker feil.

Fikk 9250 poeng i 3dmark 06 ,som er ca 1000 mer enn jeg fikk før i 05 med 7900gt.

Godt fornøyd jeg ja:-)

 

hvor kjøre hotfix? :hmm:

Lenke til kommentar

Soppens o`store hotfix-guide: Skriv Futuremark.com...gå inn på downloads....Gå nesten helt ned og der står det en hotfix...Last den ned og instaler den...Den legger inn selv :thumbup:

 

Ser ingen grunn til at ikke folk som har XT skriver her, problemene er nesten de samme og vi lærer av hverandre.

 

Andrull: Forstår godt at du lurer, WIC er jo XT sin sterke side og den skal slå de fleste kort på den testen etter det jeg har lest, har litt problemer med å komme med råd selv nå, sliter som en flodhest uten vann her.

 

Men er det ikke slik at ATI sliter litt med DX10-ytelsen? Mener å ha lest det et sted..

 

 

The Witcher går foresten glimrende :grin:

 

Startfanet: Det er ikke stor forskjell på 512 og 1024 versjonen, jeg sitter med 512-versjonen.

Som sagt det jeg skrev der er det jeg jeg lest noen plasser og den sliter mest med aa\af..ikke noe spess på dx.10 som jeg vet.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...