Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Jeg fikk det i BF2 når jeg flasha x1800xt til xtx, men også når det var stock....er ikke sikekr på hvorfor, kan være en bug...Åssen oppfører det seg i andre spill?

 

Etter å ha lest litt så har jeg kommet frem til at jeg skal legge inn en fresh copy av win, kan vist bli fort rot med CCC og andre programmer i registeret.

 

skal prøve COD4.. så får vi se :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Originally Posted by qballe View Post

sorry for question but this 3d has a lot of page

 

I am testing 2 x 2900xt in crossfire on a p5k-e ... all works fine but I can't overclock video card in CF , the only way is to use ati c.c.c. but "overdrive" let mi set only 858 mhz ( the video are liquid cooled ) .....

 

please help me

 

 

Marco

I think the only way that's been found to clock both cards, was by BIOS flashing.

 

Quote:

Originally Posted by Yannis_GR View Post

Sorry for asking but can I o/c my X1950Pro with v.0.27beta2 ?

Yeah, should work. But take note: there are some bugs. Scan thru this thread to see some of them.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

lånt dette fra atitools forumet.Virksom ting er å hive inn xt bios og vent til fixer atitools eller rivatuner.

Endret av smy
Lenke til kommentar

Ati-tool har andre også trøbbel med, amdme funker det ikke hos............uansett så forsetter jeg senere der jeg slapp i går, skal få det til.

Leifeinar: Jeg ser ikke bortifra at Blitz-kortet kødder litt, men som sagt det er litt krøllete å få klokka de korta her, i singel er det veldig lett. Men jeg holder fremdeles alt åpent frem til jeg har en post her med klokk og score.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Et kort gikk helt fint å klokke, jeg la inn win på nytt, men tror du Ati-tool ville funke da..NEI.

Startfanet de funker som de skal, er bare den forb.... klokkinga som skal være vansklig :roll:

 

Jeg har også tenkt å klokke, så med andre ord: Jeg kommer til å få visse problemer med akkurat det?

Men skal nok få det til.

Lenke til kommentar

Noe som jeg kanskje ikke har gjort helt riktig, eller osm jeg burde gjøre for å få HD 2900XT 1GB til å fungere bedre?

 

Har fått testet litt smått av World in conflict og Fear, men ytelsen var nok skuffende.

19FPS i WIC benchmarken (i DX10), og 55FPS i Fear benchmarken.

(begge testene med 1920x1200, 4xAA/16xAF)

 

Dette er ivhertfall et godt stykke unna 8800Ultra og GTX kortet mitt.

8800Ultra'en scorer 27FPS og 77FPS på samme testen.

Catalyst 7.1

:)

 

Ble vel også overrasket en del over støyen ifra kortet. (ivhertfall under LOAD)

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Et kort gikk helt fint å klokke, jeg la inn win på nytt, men tror du Ati-tool ville funke da..NEI.

Startfanet de funker som de skal, er bare den forb.... klokkinga som skal være vansklig :roll:

 

Jeg har også tenkt å klokke, så med andre ord: Jeg kommer til å få visse problemer med akkurat det?

Men skal nok få det til.

 

Et kort er null problem å klokke, jeg snakker om CF ikke singel...singel er dritlett å klokke :)

Lenke til kommentar
Er det snakk om et HD 2900 Pro flasha og klokka til HD 2900 XT, siden du skriver i denne tråden?

Nei, men nå er forskjellene ikke akkurat direkte store på Pro og XT.

 

Uansett så gjaldt mitt spørsmål mer generelt sett på HD 2900 serien / ATI-kort, da det er lenge siden jeg sist prøvde et ATI kort.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Er det snakk om et HD 2900 Pro flasha og klokka til HD 2900 XT, siden du skriver i denne tråden?

Nei, men nå er forskjellene ikke akkurat direkte store på Pro og XT.

 

Uansett så gjaldt mitt spørsmål mer generelt sett på HD 2900 serien / ATI-kort, da det er lenge siden jeg sist prøvde et ATI kort.

 

Har ingenting imot at du tar med XT i denne tråden, bare lurte:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...