Kent -amdme- Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg fikk det i BF2 når jeg flasha x1800xt til xtx, men også når det var stock....er ikke sikekr på hvorfor, kan være en bug...Åssen oppfører det seg i andre spill? Etter å ha lest litt så har jeg kommet frem til at jeg skal legge inn en fresh copy av win, kan vist bli fort rot med CCC og andre programmer i registeret. skal prøve COD4.. så får vi se Lenke til kommentar
smy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 lest den Guiden selv såg stress ut og for meg så har 1 lcd også hehe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 yupp..enig med du i den. Sitter med en skjerm selv...men klokkes skal det. Man må vise hardwaren hvem som er sjefen ellers sitter du der som en tøffel. Lenke til kommentar
smy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Er der ikke noen så funker med ati og cf? Endret 24. oktober 2007 av smy Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 ikke uten litt styr nei, kanskje det letteste hadde vært å få mekka en grei bios Lenke til kommentar
smy Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Quote: Originally Posted by qballe View Post sorry for question but this 3d has a lot of page I am testing 2 x 2900xt in crossfire on a p5k-e ... all works fine but I can't overclock video card in CF , the only way is to use ati c.c.c. but "overdrive" let mi set only 858 mhz ( the video are liquid cooled ) ..... please help me Marco I think the only way that's been found to clock both cards, was by BIOS flashing. Quote: Originally Posted by Yannis_GR View Post Sorry for asking but can I o/c my X1950Pro with v.0.27beta2 ? Yeah, should work. But take note: there are some bugs. Scan thru this thread to see some of them. lånt dette fra atitools forumet.Virksom ting er å hive inn xt bios og vent til fixer atitools eller rivatuner. Endret 24. oktober 2007 av smy Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) yupp, virker som det er enklest, men jeg må finne dette ut...vil vite hva jeg klarer med gull-klumpene mine. Problemet er bare at det funker ikke i Overdrive heller som han får til i. Men som sagt det skal inn en fresh win ints. Jeg får ta det derfra. Endret 24. oktober 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Håper ikke jeg støter på slike problemer med kun et kort. En dag igjen før det blir sendt:) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Et kort gikk helt fint å klokke, jeg la inn win på nytt, men tror du Ati-tool ville funke da..NEI. Startfanet de funker som de skal, er bare den forb.... klokkinga som skal være vansklig Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 fluesopp: det er ikke det nye fancye hovedkortet ditt som sliter med drivere?? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er sånn hos meg og leifnar ..... Men ATItool funker da ... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Ati-tool har andre også trøbbel med, amdme funker det ikke hos............uansett så forsetter jeg senere der jeg slapp i går, skal få det til. Leifeinar: Jeg ser ikke bortifra at Blitz-kortet kødder litt, men som sagt det er litt krøllete å få klokka de korta her, i singel er det veldig lett. Men jeg holder fremdeles alt åpent frem til jeg har en post her med klokk og score. Endret 25. oktober 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Et kort gikk helt fint å klokke, jeg la inn win på nytt, men tror du Ati-tool ville funke da..NEI.Startfanet de funker som de skal, er bare den forb.... klokkinga som skal være vansklig Jeg har også tenkt å klokke, så med andre ord: Jeg kommer til å få visse problemer med akkurat det? Men skal nok få det til. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Noe som jeg kanskje ikke har gjort helt riktig, eller osm jeg burde gjøre for å få HD 2900XT 1GB til å fungere bedre? Har fått testet litt smått av World in conflict og Fear, men ytelsen var nok skuffende. 19FPS i WIC benchmarken (i DX10), og 55FPS i Fear benchmarken. (begge testene med 1920x1200, 4xAA/16xAF) Dette er ivhertfall et godt stykke unna 8800Ultra og GTX kortet mitt. 8800Ultra'en scorer 27FPS og 77FPS på samme testen. Catalyst 7.1 Ble vel også overrasket en del over støyen ifra kortet. (ivhertfall under LOAD) Endret 25. oktober 2007 av andrull Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er det snakk om et HD 2900 Pro flasha og klokka til HD 2900 XT, siden du skriver i denne tråden? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Et kort gikk helt fint å klokke, jeg la inn win på nytt, men tror du Ati-tool ville funke da..NEI.Startfanet de funker som de skal, er bare den forb.... klokkinga som skal være vansklig Jeg har også tenkt å klokke, så med andre ord: Jeg kommer til å få visse problemer med akkurat det? Men skal nok få det til. Et kort er null problem å klokke, jeg snakker om CF ikke singel...singel er dritlett å klokke Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Er det snakk om et HD 2900 Pro flasha og klokka til HD 2900 XT, siden du skriver i denne tråden? Nei, men nå er forskjellene ikke akkurat direkte store på Pro og XT. Uansett så gjaldt mitt spørsmål mer generelt sett på HD 2900 serien / ATI-kort, da det er lenge siden jeg sist prøvde et ATI kort. Endret 25. oktober 2007 av andrull Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Egentlig ser jeg ingen grunn til at denne tråden ikke skal omhandle både XT og PRO, de er tross alt nesten helt like.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ser ingen grunn til at ikke folk som har XT skriver her, problemene er nesten de samme og vi lærer av hverandre. Andrull: Forstår godt at du lurer, WIC er jo XT sin sterke side og den skal slå de fleste kort på den testen etter det jeg har lest, har litt problemer med å komme med råd selv nå, sliter som en flodhest uten vann her. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er det snakk om et HD 2900 Pro flasha og klokka til HD 2900 XT, siden du skriver i denne tråden? Nei, men nå er forskjellene ikke akkurat direkte store på Pro og XT. Uansett så gjaldt mitt spørsmål mer generelt sett på HD 2900 serien / ATI-kort, da det er lenge siden jeg sist prøvde et ATI kort. Har ingenting imot at du tar med XT i denne tråden, bare lurte:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå