Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker de som fulgte med korta altså 7.9, jeg bytta til de i sted...ikke noe forandring, men Ati-tool nekter å funke så jeg funderer på en ny win innleggelse. Og siden Ati-tool eller Amdgpu ikke fungerer så får jeg ikke fulgt guiden heller.

Du setter bare klokken og så funker det, amdme?

yupp, er forb.... kjipt, men kan ikke gi meg heller :)

Og klokken jeg setter i Overdrive funker heller ikke :wallbash:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Atitool funker ikke her heller... så den bruker jeg ikke. Bruker AMDGPUClockTool v0.7 og erstatter ToolLib.dll fila.

 

Når jeg skal klokke må jeg deaktivere crossfire og så følge guiden med å bytte hovedskjerm og klokke først det ene kortet og så det andre... slitsomt, men dessverre nødvendig :innocent: Etterpå enabler jeg crossfire, og så er det bare å bench, spille, nyte osv osv :thumbup:

Lenke til kommentar

luft ja, ingen problemer med varme? de klokker bra?

 

klokka mitt X1900XT så vidt det var, og etter litt spilling med GTR2 og Splinter Cell fikk jeg en irriterenes melding om VPU Recovery fra Catalyst.. håper jeg slipper den meldinga med 2900.

 

men øker dere volt og diverse? en oversikt over hva dere øker av volt og slik? vet det var fire spenninger man kunne justere på X1900XT

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Når jeg flytter opp kabelen så kommer det bare fem et meget dårig bilde...man ser bare det grønne og blå så grøtete, så sjekka jeg i event-viewer og der står det noe om at den klarer ikke å skifte osv. :mad:

 

Men det står Plug an play monitor på 1, default på 2 og 3 ...og Plug and play på 4. Er det da 4 som er hovedskjermen på det andre kortet? for det er vel det som skal lagres?

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

@Fluesopp.

Atitool nekter å starte? Hadde noe lignende - prøvde ALT uten å få det til. Hadde heldigvis tatt et 'image' av partisjonen da det funket, så la tilbake dette igjen. Kan nå endre volt med Atitool og klokke med AMDGpu. Det er merkelig stille fra W1zzard også - enten sliter de seriøst eller så har de gitt opp.

 

@Amdme.

Så hvidt jeg kjenner til er RaBit det eneste biosediteringsprogrammet for ATI bioser. Siste versjon er 2.2.1. Denne versjonen støtter ikke HD 2900.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...