Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter litt med klokkingen.. er nødt til å bruke Catalyst 7.9 pga at 7.10 lar meg ikke enable crossfire etter klokking av korta :realmad: regner med at jeg taper endel der... men men :shrug: jeg greide iverfall å tangere den forrige scoren min likevell :woot:

 

Cpu: 3960MHz

2x hd2900xt@830/2000 :love:

 

3DMark Score 20394 3DMarks

SM 2.0 Score 8289 Marks

SM 3.0 Score 9188 Marks

CPU Score 5925 Marks

post-97480-1193167708_thumb.jpg

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar
Du står på, amdme:)

God score,

 

PS: Er ikke 8800GTX i backup litt overkill ? :blush:

 

Takker så mye.. det blir litt lettere å få ting til når folk synes det er morsomt :blush:

 

8800gtx i backup er vel litt overkill :!: men du skjønner at jeg venter på ny PSU, et til gtx og muligens et fysikkort så da blir det benching med det også :yes: har en planslipt e6600 også som roper etter minusgrader :xmas:

 

8800gtx i sli på evga a1 kortet mitt burde sparke ifra det også... men nå har jeg jo foresket meg i atikorta da :love:

 

Woho!

 

da var 2 stk HD 2900 PRO bestilt.

 

men må man ha 2 stk crossfire broer? følger dette med?

 

Grattis :thumbup: det følger med en crossfirebro for hvert kort :yes:

Lenke til kommentar

Er det slik å forstå at det ikke er 2900Pro å oppdrive nå om dagen?

 

Jeg vil nå si at et HD2900Pro med 1024MB GDDR4 for 2100kr kan finne på å være et bedre kjøp enn et HD3870 med 512MB GDDR4 for 2200-2300kr. Det er klart, sistnevnte har høyere klokkefrekvenser, men etter som jeg har forstått skal det ikke være noe problem å klokke opp HD2900Pro?

Lenke til kommentar

La merke til en ting i går kveld etter benchingen.. spilte litt bf2142, alt gikk utmerket, men når jeg flyr "helikopter", kjører APC eller Walker blir det noen artifact lignende forstyrrelse på bildet... Vet ikke hvordan jeg skal forklare det :ermm: bildet ser bra ut men det blir en liten forstyrrelse på grafikken på "displayet" der ammo, høyde osv er.. Merket ikke dette før når kortene enda var pro :dontgetit:

 

Det som er rart er at feks i 3dmark er alt fint og flott, tempen er også fin så det er "litt" rart...

Det KAN være at jeg må reinnstallere spillet på nytt pga "bytte" av skjermkort, det ble jo som sagt tull med noen andre små progs. som trengte reinnstallering også etter modden.

 

Det er vel ikke så mange andre som har gjort samme mod som meg, men hvis noen har forslag om hva det kan være så si fra :thumbup:

 

Egentlig er det ikke noen krise, det var ikke så mye å tjene på å "konvertere" til xt bios, hvis det er det som er problemet modder jeg bare tilbake til pro. Ikke klokket kortene noe lenger med xt bios heller.. så det må nok modifiseres en "ny" pro bios, med litt mer volt :!:

 

Sansynligheten for at det bare er programfeil er ganske stor. Men jeg skal "forske" litt videre og fortelle hva som skjer. Har fri i morgen så da har jeg god tid til å finne ut av det.. :mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...