Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fluesopp og amdme: er skikkeli sugen på at dere skal gruse den ULTRA SLI scoren vi diskuterte for noen sider tilbake, bare for og plage NVIDIA gutta mest muli :thumbup: . må bare si a når jeg seg hvor mye ytelse det er for penger her er jeg veldi spent på hva man ender opp med når vi får dette på 55nm

:!: : Hehe.

Å gruse Nvidia i 3Dmark 06 er en ting, men skal det gjøres skikkelig så skal det være i ekte spill. ;)

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Fluesopp og amdme: er skikkeli sugen på at dere skal gruse den ULTRA SLI scoren vi diskuterte for noen sider tilbake, bare for og plage NVIDIA gutta mest muli :thumbup: . må bare si a når jeg seg hvor mye ytelse det er for penger her er jeg veldi spent på hva man ender opp med når vi får dette på 55nm

:!: : Hehe.

Å gruse Nvidia i 3Dmark 06 er en ting, men skal det gjøres skikkelig så skal det være i ekte spill. ;)

 

Er enig i den, så en liten oversikt 2x2900xt imot 1x8800Ultra og crossfire var i noen spill litt over..ultra over i noen spill og likt. Så det er ikke lett å slå Ultra scoren nei...06 er som sagt Ati sterk på, men spill derimot......

Men at man får mye får pengene er et faktum.

Lenke til kommentar
Beklager at ikke noe ble lagt ut i går, hadde problemer med at PC-en restarta seg..håper at jeg har klart å fikse det. Målet i 06 er 21k...en liten utfordring noen på msn ga meg. :new_woot:

 

Jeg hiver meg på utfordringen :w00t: la oss "gruse" litt ultra sli scores :green:

 

Oppskrift: Pils - gjerne tuborg, det er billig og bra. 6 eller flere :yes:

Chilinøtter - må ha noe å tygge på slik at kjeften har noe å jobbe med :roll:

Røyk eller snus - begge deler for mitt vedkommene, røyker ute og snuser inne :blush:

Moralsk støtte 1 - gjerne en god kompis som kan heie og pilse sammen med deg :fun:

Moralsk støtte 2 - gjerne den samme kompisen som kan trå støttende til og trøste deg

når du stanger hodet mot veggen i desperat fortvilelse :wallbash:

Musikk - Mediapc´en koblet til stereo, med masse deilig fildelingsmusikk ;)

Tørkepapir - for å tørke klamme hender og svette panner mens 3dtesten ruller

og enda mere papir for å tørke ølsøl etter skåling for vel

utført "grusing" :mrgreen:

 

Samt en god porsjon flaks og tålmodighet :realmad: og det har man jo mye av.. he he :roll:

Lenke til kommentar

Blir spennende dette!

 

Ikke for å legge en demper på aktiviteten, men er er ikke lett å klokke disse korta pga nevnte problemer med å 'låse' vddc. Skal det klokkes via Atitool tipper jeg dere treffer veggen der jeg gjorde - ca 887Mhz. Disse korta går lett over 900 på core hvis man har nok spenning tilgjengelig.

 

*popcorn & lettbrus er rekvirert*

Lenke til kommentar

Mens dere koser dere med Pro klokk så holdt jeg på med litt E4300 klokk bare for å trøste meg selv litt. Havnet på 3540Mhz som max klokk på stock kjøler og 1.575vcore. 3550 ville ikke selv med helt opp til 1.650vcore som er litt suicide på denne cpu'en, 3600Mhz ville heller ikke.

 

Men tilbake til Pro klokk :D

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Mens dere koser dere med Pro klokk så holdt jeg på med litt E4300 klokk bare for å trøste meg selv litt. Havnet på 3540Mhz som max klokk på stock kjøler og 1.575vcore. 3550 ville ikke selv med helt opp til 1.650vcore som er litt suicide på denne cpu'en, 3600Mhz ville heller ikke.

 

Men tilbake til Pro klokk :D

 

det er jo en bra klokk for e4300 :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...