Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen her som har Asus Blitz(ddr2-versjonen)? vil gjerne høre noen tips osv....hvis noen har det:)

 

 

 

stilter du med og få ting til?

 

Grunnen til at det ikke kom noe i går var bytte av hk, Blitz bruker jeg nå:) Driver å sette det sikkelig opp nå med sikkelig festa vannblokk på cpuen og bruke begge raddisene osv. Men i kveld kommer det Leifeinar.

Grunnen til at jeg spurte var om det finnes noen bios som er den "beste" osv eller noen kjente problemer. Var bare for å høre om noen hadde kjennskap til det, håper at 8x8 gir litt bedre enn 16x4.

 

Sorry viss jeg sporer av tråden litt.

 

Prøvde 3Dmark06 for litt sida, fikk 9598 i score. bare lurte på om det er dårlig eller bra.

 

(speccs i profil)

 

Du ligger der du skal angående score :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå er jeg lei! Bestilte HD2900Pro fra komplett da det stod at den kom på lager 21. oktober. Nå fikk jeg mail om at varen ikke er på lager før 1. desember. Goodbye Komplett.

 

Ser ut som Komplett har fått et nytt parti! :yes: .. da var det bestilt!

 

PowerColor Radeon HD 2900 PRO 512MB DDR3 100+ på lager... 1795,-

Lenke til kommentar

Fluesopp og amdme: er skikkeli sugen på at dere skal gruse den ULTRA SLI scoren vi diskuterte for noen sider tilbake, bare for og plage NVIDIA gutta mest muli :thumbup: . må bare si a når jeg seg hvor mye ytelse det er for penger her er jeg veldi spent på hva man ender opp med når vi får dette på 55nm

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...