Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Har nå fått kortet mitt og jeg er veldig fornøyd.På catalyst senteret står det en kjerneklokk på 507mhz.Det kan da ikke være riktig?Har dere noen tips til tweake program som jeg kan bruke,lese av temps osv?
La meg gjette... du har ikke 8 pins kontakt koblet til skjermkortet? :whistle:
Det er helt korrekt :roll: Trodde bare man måtte ha 8pins for å klokke.Noen med tips til program?Atitool krasjer hos meg :cry:
Du får vel ikke start på maskinen med kun 1*6pin, må ha 2*6pin da. Samt 8pin for Overdrive og god nok PSU som leverer nok juice.
hvordan er GTS 640mb i forhold til 2900 spillmessig?
Under hvilke forutsetninger og hvilke spill? les tester
Husk at kortet har en 2d-klokk og en 3d-klokk, så at det står 507mhz når du er i win stemmer.Du bør koble til kontakter i begge skal du klokke ellers får ikke kortet nok strøm.....fikk jeg beskjed om ihvertfall igjennom eventviewer.Kobler du 2x6 pins får du klokka fint igjennom Ati-tool, 8-pins trenger du bare hvis du skal klokke igjennom ccc.
Forøvrig korrekt det som sies her :) Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Måtte teste det ene kortet ihvertfall: 3,6ghz på cpu og på skjermkortet: 752 på core og 855\1710 på minne...ikke noe kjempegreier, men 12777....sm2.0: 4780 sm3.0:5319...cpu-score: 5489.

På stock volt og ikke noe tweaking.

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=3400299

 

Dette er ca.4200 under det jeg fikk med 2 kort og stock. Cpuen var da også på 3.6ghz.

 

 

Tror jeg må legge inn Win XP på en disk jeg, se å jeg taper da :)

C2D6400 skal kjempe litt imot :)

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=3350106

Endret av khmoe
Lenke til kommentar
Åssen klokk hadde du? Ser at du scorer bedre enn meg på noen av testene :thumbup:

 

ATITool virker ikke i vista for meg, så ble bare CCC og da kjørte jeg vel på 813 og 900/1800, kjørte gpu opp til 826 og da hang den seg, men må prøve litt mitt imellom når jeg får lagt inn xp og atitool. tror jeg har ett bra exemplar.

Lenke til kommentar
ja det er synd... :dontgetit: men pro utgaven skal/skulle bare komme i et begrenset opplag, så det er ikke sikkert at det blir lett å få tak i etterhvert. Tror ikke det er noen som har det inne på nåværende tidspunkt ;)

 

Jepp, leste det.

 

Kansellerte på komplett og bestilte hos Amentio. Skal ha kortet inne 26 oktober.

Enda lengre ventetid...

Lenke til kommentar
DTek Fuzion, passer denne mon tro??

http://www.sidewindercomputers.com/dtekfuziongfx.html

 

Ja, denne skal passe uten modifikasjoner.

 

Noen som kan anbefale en webshop som har denne inne og sender til norge?

Petrastech svarer ikke på shipping quote. Sidewinder er utsolgt.. :cry:

Evt en annen blokk som er ok og passer. Helst en som ikke er heldekkende..

Lurte litt på Mcw60 men ingen selger adapteret som trengs for at den skal passe 2900xt/pro.

Setter pris på litt hjelp her, henter kortet i morgen + q6600 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...