Vargtass Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Måtte jekke ned VDDC fra 2.20V til 1.875V - da fullførte 3DMark Er nok mye testing som skal til for å finne optimale spenninger på dette kortet.. Maze er flotte og se på, men denne 'steikepanna' av en GPU tror jeg trenger heftigere blokker. Maze 4 er ikke allverdens innvendig - kun sirkleformede profiler. Har mer tro på designet til high-end CPU blokker ala Storm og TDX til denne. Uansett, høyeste kjernetemp under testen var 52 grader. Men ser at cpu-temp har økt med 4-5 grader, sikker fordi gfx har varmet opp vannet.Fornøyd så langt - untatt Voltage Regulator temp, den gikk faretruende høyt med bare passsiv ribbe, måtte sette på en liten vifte på 1.000 rpm i bakkant. I morgen blir det mer 'find max core/men -action'! Tror dette kortet skal klare 12K i 3Mark06. btw, kan noen sjekke hva VDDC er i PRO biosen ?Mulig vi har funnet en forskjell her - XT gir VDDC 2.20V Endret 14. oktober 2007 av roger_h99 Lenke til kommentar
zexs Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 DTek Fuzion, passer denne mon tro?? http://www.sidewindercomputers.com/dtekfuziongfx.html Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 mener og huske dette fra 1900XT dagene, var da spennings regulatorene til minnet som var uhyre følsom for extra volt, og ble det for varmt frøs 3dmark. mener og huske at jeg endte opp med kun og klokke core. men nå har jo du fine kjøleribber på kortet. er nok lurt med ei vifte skal ikke rare brisen til for at det blir resultater Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 DTek Fuzion, passer denne mon tro??http://www.sidewindercomputers.com/dtekfuziongfx.html Ja, denne skal passe uten modifikasjoner. Lenke til kommentar
fdl Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 hvorfor ligger det ikke noen resultater på hwbot?? er det for nytt??? Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ouh, 8800GTS 640MB til 2600 kr . Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Får dessverre ikke lagt ut CF resultater før i morra eller onsdag, beklager dette for dere som har ventet..håper dere forstår det og ser frem til onsdag. Personen som jeg skulle møte var syk, så han sendte den istedenfor. Lenke til kommentar
fdl Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 er jo ikke så mye vi kan gjøren enn å vente da Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Får dessverre ikke lagt ut CF resultater før i morra eller onsdag, beklager dette for dere som har ventet..håper dere forstår det og ser frem til onsdag.Personen som jeg skulle møte var syk, så han sendte den istedenfor. Dette lukter det svindel av Neida.. Vi venter i spenning vi =) Lenke til kommentar
fdl Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 om vi gjør :!: store forventninger her nå Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Får dessverre ikke lagt ut CF resultater før i morra eller onsdag, beklager dette for dere som har ventet..håper dere forstår det og ser frem til onsdag.Personen som jeg skulle møte var syk, så han sendte den istedenfor. Skal forsøke å underholde forsamlingen med litt OC action på vann så lenge Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hva er greia med at 2900 pro er sterkere enn 2950 pro? Etter det jeg har sett av spesifikasjoner på 2950 så er de jo ganske heftige? Core: 825, mem: 2.4Ghz effektivt, 320 stream-prosessorer, 512 Gddr4 samt 55nm som kan være et godt overklokkings potensiale? På hvilken måte er dette kortet strippet ned, ser for meg ut som et nytt highendkort, fill me inn plz Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Utenom at den er litt høyere stock så har den like mange stream pro. osv...Det eneste blir mindre kjerne og dx.10.1 som ingen har nytte av ennå utenom utviklerne. Utenom det så er det omtrent ikke forskjell.( det har jeg lest, sier ikke at dette er den fulle sannhet)Personlig så tror jeg det blir svært liten forskjell og så håper jeg at de blir i samme priskladde. Får dessverre ikke lagt ut CF resultater før i morra eller onsdag, beklager dette for dere som har ventet..håper dere forstår det og ser frem til onsdag.Personen som jeg skulle møte var syk, så han sendte den istedenfor.Dette lukter det svindel av Neida.. Vi venter i spenning vi =)Tviler sterkt på at denne personen svindler meg for å si det sånn Han her stoler jeg 100% på når det gjelder kjøp ja.Jeg legger ut med en gang powerbomba har blitt satt inn og fått klokka opp litt Endret 15. oktober 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Foreløpig resultat m/ Catalyst Overdrive. Må vist over på Atitool for på komme videre. På stock 3D volt - 1.20V. btw, har oppdaget at det sitter 1,0ns ram på kortet - dette skal borge for en teoretisk hastighet på 1Ghz. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Ny score i 3dmark06 Cpu @ 3825MHz 2 x 2900pro @ 831/2010 XP Prof. 17872 poeng SM 2.0 Score 7120 Marks SM 3.0 Score 7823 Marks CPU Score 5744 Marks Endret 15. oktober 2007 av amdme Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Totalt nydelig Tror kan fastslå at versjonene er ganske like i 06 ihvertfall, er spent på om den gjør det bedre i høye oppløsninger Endret 15. oktober 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Intern Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Se der ja! Du kom deg omsider over på XP Ikke værst den der Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Takker Kjører to partisjoner på disken nå, slik at jeg kan velge hva jeg skal bruke men er ikke ferdig enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå