Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lite spørsmål:

 

hvilket hovedkort bruker dere når dere kjører CF???

har tenkt å kjøpe Abit IP35 Pro men det støtter ikke CF.... er det noen hovedkort som er like bra som det, som kjører CF??

 

tenkte å kjøpe et eller to Sapphire Radeon HD 2900 Pro 512 MB.....

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med den nye PC-en gitt... Får ikke start på noe som helst. Det eneste som gir tegn på liv er en led på hovedkortet. Jeg mangler den 6 til 8 pin overgangen, men at jeg ikke har strøm til skjermkortet burde vel ikke gjøre at jeg ikke får start på noe som helst vel? Jeg har bestilt den overgangen fra microplex, så den kommer vel på tirsdag eller onsdag.

 

Kjedelig å vente :(

Lenke til kommentar
Hvor langt kan man gå mtp. overklokking med standardkjølingen?
Gikk glatt forbi Xt med stock volt og kjøling, lengre har jeg ikke kommet :)
Jeg har problemer med den nye PC-en gitt... Får ikke start på noe som helst. Det eneste som gir tegn på liv er en led på hovedkortet. Jeg mangler den 6 til 8 pin overgangen, men at jeg ikke har strøm til skjermkortet burde vel ikke gjøre at jeg ikke får start på noe som helst vel? Jeg har bestilt den overgangen fra microplex, så den kommer vel på tirsdag eller onsdag.Kjedelig å vente :(
hvis du skal kjøre med en ledning bare så må det være 8 pins i, jeg fikk heller ikke start på PC-en med bare 1x6 pins i hver.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...