Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4


Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller å lage en ny partisjon til å installere XP på? Dual-boot fungerer jo det også.Her er 3DMark06 kalkulatoren forresten, så har du noe å leke deg med :p

 

Takk :!: tror jeg blir nødt til å prøve det :thumbup:

 

Her er det siste klokke/3dmark resultatet for i natt... øynene begynner å gå i kryss :roll:

 

Cpu @ 3825 MHz

2xHD2900pro 1000mb gddr4 @ 830-2200

Vista Ultimate 64-bitNyeste catalyst driver (7.10)

 

17146 poeng 3d06

 

3DMark Score 17146 3DMarks

SM 2.0 Score 6895 Marks

SM 3.0 Score 7603 Marks

CPU Score 5255 Marks

 

 

:w00t:

Endret av amdme
Lenke til kommentar

amdme:meget pent, men jeg forstår ikke....du skulle hatt høyere score :hmm:100 poeng mer enn meg og jeg har ikke klokka korta engang. Du kjører med Vista du.

For jeg får 17040 med 3,6 på cpu og korta stock..., men jeg bruker Xp pro da.

Tror at du får betraktlig bedre score med xp, jeg vil at du skal få bedre score :thumbup:

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=3335958

 

Hvordan er 512mb gddr3 og 1gb ggdr4 på klokking? og får samme ytsel?Begge min sli mb er dau nå har 2 gtx så ligger på hylla og støver så frister litt å prøv dette
De er ca. like bra i 3dmark, men i spill tror jeg 1024 versjonen er bedre i høyere oppløsning :) Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
amdme:meget pent, men jeg forstår ikke....du skulle hatt høyere score :hmm:100 poeng mer enn meg og jeg har ikke klokka korta engang. Du kjører med Vista du.

For jeg får 17040 med 3,6 på cpu og korta stock..., men jeg bruker Xp pro da.

Tror at du får betraktlig bedre score med xp, jeg vil at du skal få bedre score :thumbup:

http://service.futuremark.com/compare?3dm06=3335958

 

De er ca. like bra i 3dmark, men i spill tror jeg 1024 versjonen er bedre i høyere oppløsning :)

 

Jeg fikk tull med xp´en derfor la jeg bare inn vista... angrer litt.

 

Hvordan er det du lager en ekstra partisjon på disken? slik at jeg både kan kjøre vista og xp? går dette an å gjøre når vista allerede er lagt inn?

 

Mange spørsmål :!:

Lenke til kommentar

3DMARK 06 - PRObios vs XTbios

Kort: Sapphire 2900 PRO, 512MB DDR3 - cat 7.10.

 

PRObios m/pro-klokk (600/800.....9.738

XTbios m/pro-klokk (600/800)......9.699

 

 

Så lite kan godt skyldes tilfeldig variasjon? På den annen side, har sett at flere brukere mener PRObiosen har litt strammere timinger enn XTbiosen.

 

Nå går kortet ut av kassa for en liten ansiktsløftning (vannblokk) :)

Lenke til kommentar

PRO biosen har antagelig litt stammere timinger (kan ikke se hva annet det skulle være). Men, dette går da sikker utover max mem-speed, så da får man bare bestemme seg for hva som er 'kulest' :cool:

 

Personlig tar jeg speed over stramme timinger 10 av 10 ganger. Litt synd jeg ikke tenkte på å sjekke max-mem..

 

Blokka er den samme som i signaturen min. Tar også av hele kjøleløsningen og setter på noe 'hjemmesnekra' aluminium og kobber profiler her og der. Aner ikke helt hvordan det blir til slutt; må iallfall passe på å få kjølt de mosfetene på bakkant av kortet skikkelig - der kan det fort bli litt for varmt.

 

Legger uten noen bilder underveis.

Lenke til kommentar
Doh..

Da er kjøleren av. RAM kjølingen er jeg ikke særlig imonert over (termiske puter). Fleste av putene har ikke vært i kontakt med RAM brikkene. Kan se dette fordi der putene har ligget an mot RAM er de blanke. Ulaminnelig mye termisk pasta er brukt på kjernen (ser ut som AS dog).

 

Hmmm, det er jo ikke bra...her skal det blokk på og egen kjøling på resten tror jeg ja fortest mulig:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...