Vargtass Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Nei, det står 'XT' overalt. Men, nå klarer jeg ikke å se timingene selv lengre (Atitool\mem). Så de i går, men husker seff ikke verdiene.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) står på pro her....lol Er det Sapphire 512 versjonen du har og bruker du de neste driverne? Endret 11. oktober 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 modda kortet til XT og fikk 10664 Nå er det bare å begynne og klokke litt http://service.futuremark.com/compare?3dm06=3349835 Litt bedre en det gamle X1950xt kortet Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 modda kortet til XT og fikk 10664 Nå er det bare å begynne og klokke litt http://service.futuremark.com/compare?3dm06=3349835 Litt bedre en det gamle X1950xt kortet fikk du 10660 med cpu på stock? hva er forskjellene på XT og pro Vcore? Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 fikk du 10660 med cpu på stock? hva er forskjellene på XT og pro Vcore? CPUen står på 3,2Ghz som det står over alt, men kortet skal jeg begynne å klokke nå Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Fluesopp: Jeg ville ventet på bedre PSU og heller lekt meg med klokking på ene kortet Startfanet: Godt valg Din PSU skulle holde i massevis til ett kort. Jeg mener butikkene skal ha disse overgangene, men jeg vet ikke om de er gratis. Som Corsair PSU eier kan jeg be Corsair sende meg en slik overgang til min PSU. Lenke til kommentar
khmoe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Yess ok. Nokså dårlig av ATI da omtrent alle nyere PSU'er har 6-pins kontakter, men ikke 8. Kjøpte meg ny thermaltake 750W der var det 8pin, forresten veldig fornøyd med den da den er veldig stillegående. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Yess ok. Nokså dårlig av ATI da omtrent alle nyere PSU'er har 6-pins kontakter, men ikke 8. De fleste PSU produsenter sender deg også 6-8pins overganger gratis hvis du tar kontakt med dem. De 2 siste pins er kun jording. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Fluesopp:Jeg ville ventet på bedre PSU og heller lekt meg med klokking på ene kortet Startfanet: Godt valg Din PSU skulle holde i massevis til ett kort. Jeg mener butikkene skal ha disse overgangene, men jeg vet ikke om de er gratis. Som Corsair PSU eier kan jeg be Corsair sende meg en slik overgang til min PSU. Yupp og vet du hva jeg fikk tak i............En Tagan 900w så jeg skal med glede klokke det ene kortet nå, mens godsaken må i hendene til Posten( styggedommen selv, men greit) Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 @Fluesopp Sapphire 512MB.Bruker Catalyst 7.8. Tror jeg har fått XT-bios som kun er nedklokket. Kortet gir 1.2V når det går i 3D modus også (std. XT), men det gjør kanskje PRO også? @khmoe Etter flash til XT bios fikk du omtrent nøyaktig 3Dmark06 som meg da jeg klokket mitt opp til xt hastighet. Det betyr at, * enten har jeg XT bios på mitt, eller * så er PRO & XT biosene helt like bortsett fra hastigheten på core & ram. Som nevt tidliger kan det være at PRO & XT biosene er litt forskjellig mht ram latency, men tviler på det - har ettehvert sett så mange tester som indikerer at oppklokkende PRO yter likt som XT. Hvis dette er riktig skal det ikke være noe behov for å flashe disse kortene, med mindre man ønsker å slippe å manuelt klokke de opp hver gang. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) 1,2 her også ja....men da betyr det jo at xt-bios er ganske trygt, rart at vi har samme kort og 2900pro står det hos meg...men jeg bruker Catalyst 7.10 da Og jeg er enig i det du sier om korta, alt er så å si steike likt,med tanke på alle testene jeg også har sett nå. Men skal sjekke volten etterpå bare for sikkerhets skyld....sitter på fruens pc nå. Endret 12. oktober 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har dere mulighet til å øke vGPU ved flashing? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 igjemmom atitool skal det være mulig å pøse på med volt hvis man vil. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 holder på å innstalerer litt "småting"... måtte formatere og legge inn win på nytt, det ble xp prof. nå.. vista får vi ta senere :!: skal bli spennende å se hva x38 hk, G0 quad og crossfire kan "gjøre" stay tuned.... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Er spent på om x38 gjør det bedre i cross enn P35 "hente noe å drikke på og vente" Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 He he.. det er ikke sikkert det er så mye og hente, men vi får se.... litt voldsom bios på dette gigabyte kortet tar nok en stund å bli vant til Er egentlig syk.... derfor jeg har vært hjemme de siste dagene... og skrudd pc med hodepine før jeg fortsetter tror jeg at jeg må lage meg noe mat, fikk pcdeler i går og i dag så det har vært lite mat... mest øl og skruing Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Du har psykisk støtte fra meg, skal tenke på deg i dag Gleder meg til Tagan`en kommer, kjedelig å sitte med et kort når man har 2...men skal klokke litt på det ene i dag. Står det pro hos deg i drivern? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 står nok pro overalt hos meg. Lenke til kommentar
Startfanet Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Jeg mener butikkene skal ha disse overgangene, men jeg vet ikke om de er gratis. Som Corsair PSU eier kan jeg be Corsair sende meg en slik overgang til min PSU. En slik en jeg skal be om da? -Startfanet Endret 12. oktober 2007 av Startfanet Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Tror det der er til hk, siden du må bruke en 4pins også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå