Gå til innhold

HD2900Pro 512-GDDR3/1024-GDDR4

Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen klarte å si noe, så nå sitter jeg å leker litt med HD 2900 Pro fra saphire :)

Jævla dritt kort, alt fungerer untatt 3dmark, må reinstallere igjen, har vista ultimate. håper ikke den krangler på at jeg har bttet komponenter :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jævla dritt kort, alt fungerer untatt 3dmark, må reinstallere igjen, har vista ultimate. håper ikke den krangler på at jeg har bttet komponenter :(

Saklig konklusjon. :dontgetit:

"Må reinstallere".. som i formatere/reinstallere OS?

Litt vel drastisk?

Hva med litt mer tålmodighet og logisk feilsøking? Feilmeldinger?

"Umulig" å avinstallere/reinstallere driver? 3DMark?? Sjekket på Futuremark's forum?

Lenke til kommentar

Hvis du leser tråden så har alle pro-kort det problemet, se bak noen sider..der har jeg skrevet løsningen.

Nope..ikke noe dritt-kort..les litt lengre bak så har jeg løsning på problemet ditt..Er et kjent problem og Futuremark driver å skal fikse det.
Lenke til kommentar

Takk, men var ikke det jeg lurte på ang. overgangen:) Lurte på hvordan jeg skulle be dem legge ved en overgang? Bare ringe butikken og be dem legge ved?

Edit: Muulig jeg misforstod førstepost. Det følger vel kanskje med uansett?

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar
Hvis du leser tråden så har alle pro-kort det problemet, se bak noen sider..der har jeg skrevet løsningen.Nope..ikke noe dritt-kort..les litt lengre bak så har jeg løsning på problemet ditt..Er et kjent problem og Futuremark driver å skal fikse det.

Takker, så ikke den posten.

Allerede flashet til XT, men samme feil der. skal prøve litt bencing senere ikveld da :)

Lenke til kommentar
går fint med 2x6 også, de 2 siste er jo det ikke strøm på...det er bare for å få klokka igjennom ccc.

Er ny innen OC, har kun klokket CPU i små mengder før. Kan du forklare hva CCC er? (Ja, prøvde google, fant ikke noe på den forkortelsen).

Er det nødvendig/lurt med CCC hvis jeg har planer om å klokke opp til XT-hastigheter?

Edit: Da var jammen meg HD2900Pro 1024MB på vei til postkassen min:)

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar

3DMark06:

* PRO klokk (600 /800): 9.370

* XT klokk (749 / 828): 10.686

(cpu score 2.565..)

All annen hardware @ stock.

Hvis noen med PRO bios orker å poste ram timingene sål kan vi sammenligne - tror jeg egentlig har en nedklokket XT bios på mitt.

Edit: feil score på 'PRO' - riktig nå.

Endret av roger_h99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...