Mats... Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Du burde begynne med en Louder (strato caster form) fordi det er en veldig bra gitar og begynne med siden den har så lave strenger og er veldig lettspillt.Den ser ikke så tøff ut, men det er den beste gitaren og begynne med spørr du meg Det var forresten den første gitaren min også Link til bilde : Louder Ehh.. ville heller gått for "the real deal" og kjøpt Fender med en gang. Det er ikke sååå dyrt! Og det er jo en helt annen verden å spille på, for å ikke nevne høre på.. Men for all del "M-Gard", louder er en av de bedre "billig-merkene" og det spørs jo hvor seriøst man skal ha det (ser forresten stonegard i venstre hjørnet der. Det er hvert fall the "real deal"... Skull Army!) Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Om han etter et halvår finner ut at gitar ikke er hans greie alikevell så er det vel temmelig dumt å svi av pengene på en Fender eller hva? Nei, gå for noe i de billigste prisklassene. Finnes mye bra der også Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Du burde begynne med en Louder (strato caster form) fordi det er en veldig bra gitar og begynne med siden den har så lave strenger og er veldig lettspillt.Den ser ikke så tøff ut, men det er den beste gitaren og begynne med spørr du meg Det var forresten den første gitaren min også Link til bilde : Louder Kva som helst slags gitar kan verte lettspelt med rett justering. Squier Affinity er greia om du skal ha billigstrat. Lenke til kommentar
Mats... Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Om han etter et halvår finner ut at gitar ikke er hans greie alikevell så er det vel temmelig dumt å svi av pengene på en Fender eller hva? Nei, gå for noe i de billigste prisklassene. Finnes mye bra der også Ja, du har ett poeng. Det eneste som fort kan bli utrolig kjipt er hvis instrumentet står i veien for å mestre å spille, og man derfor mister motivasjon. Men det er jo sikkert veldig individuelt. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Om han etter et halvår finner ut at gitar ikke er hans greie alikevell så er det vel temmelig dumt å svi av pengene på en Fender eller hva? Nei, gå for noe i de billigste prisklassene. Finnes mye bra der også All erfaring tilsier at hvis du kjøper kvalitet får du tilsvarende mer igjen om du selger. Kjøper du billig risikerer du å tape mye mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå