Landeplagen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Har en Topcom Explorer 871BT lednings-ruter som brukes. Det er vel denne jeg må kofigurere NAT på for å ordne NAT til Open på nettverket? Er helt ny på dette, men hvordan programmerer jeg den til å sette NAT til Open? Må vel forwarde noen porter? Endret 25. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Laka Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvis det er den ruteren du benytter så er det gjerne den du vil sette opp NATing på ja. Men hvis du kan være litt mer spesifikk i hva du vil, så hadde det vært mye til hjelp. Er det noen spesielle tjenester du vil gi brukere på utsiden tilgang til? Isåfall setter du bare opp port forwarding ja, noen som burde være ganske selvforklarende hvis du har funnet fram til det alternativet. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Er spesifikt Xbox Live jeg vil åpne porter til. Her er portene jeg må få åpnet (ifølge portforward.com): TCP: 3074 UDP: 88 og 3074 Endret 26. september 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Har prøvd å gjøre det selv, men har et rart problem. Når jeg skriver "ipconfig /all" i cmd, skjer det ingenting. Får bare en slags feilmelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå