Nerf Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 God kveld, godtfolk. Da er tiden kommet for å anskaffe ny bærbar. Problemet er bare at jeg ikke klarer å bestemme meg helt selv. Derfor tenkte jeg det klanskje var noen kloke hoder her inne som kunne ha noe konstruktivt å komme med. Hadde ikke tenkt meg noen villstyring av en maskin, moderat gode spesifikasjoner, tenkte meg noe slik som dette: -15-15,4" skjerm -1GB RAM -Harddisk: 80 GB eller mer, er ikke så nøye på akkurat den. -Skal ikke spille noe spesielt på denne (det er ikke noe minus hvis den klarer å dra WoW, bare så det er sagt) , skal brukes mest til vanlige ting, som å surfe, høre på musikk, og denslags. -OS: Av personlig preferanse foretrekker jeg Windows XP om mulig, men er ikke et krav. Mulig jeg installerer Linux hvis jeg ikke blir fornøyd med Vista hvis det blir det. -Prisklasse: Rundt 5-6k. Har tittet på FSC Amilo Pi2530, og synes den virker interessant. Noen som har noe å si på denne? Er også åpen for andre forslag. Takker på forhånd for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Sjekk denne - http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=29519&cid=5546 Intel core Duo, 2 gig RAM, 160 GB HD til 5.995 Endret 25. september 2007 av Lille Brum Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Den så virkelig ikke ille ut, det eneste jeg har å utsette på den er at det ikke står en døyt om skjermkort... Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå