Fisker Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei. Som noen av dere sikkert har fått med dere, så arrangerer HW-nettverket et LAN nå i høstferien, ved navnet the eXperience. I den sammenhengen har Kenneth Dammyr startet prosjektet eTV, som du kan lese mer om her. Kort fortalt er det webTV-sending fra LANet. Blant innslagene der finner vi brukerbidrag. Hovedsaklig er dette filmer, men en av dagene vil vi også sende musikk. Jeg vet at musikkritikk-forumet er fult av talentfulle artister og musikkskapere, men jeg har ikke tid til å gå gjennom alle trådene der, for å så sende mail. Derfor oppfordrer jeg her dere til å sende meg en mail om dere er interessert i å stille opp. Legg ved en sang eller fem som vedlegg, eller link til en server der jeg finner verkene, og skriv litt om bandet/artisten og låten(e). Vi tar i mot all slags type musikk, enten det er klassisk, metall eller trance eller whatever. Har dere noen spørsmål, så fyr løs her i tråden. E-posten er [email protected]. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Dere kan jo eventuelt bruke noe av filmmusikken jeg lagde til Emesis Får håpe flere ser tråden nå som jeg flyttet den til Musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå