mushi Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg spiser fullkornspasta eller ris som tilbehør til middag så og si hver dag. Dette er det vel mye carbs i? Er det mulig å gå ned i fettprosent hvis man spiser det, eller er det en stor brems? Hører jo masse om slankekurer uten karbohydrater og sånt. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Litt karbohydrater kan ikke skade, og det er mye energi i det som vil hjelpe deg å yte når du trener. Men dieten burde være basert på proteiner og fett. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Men hva bruker man som tilbehør til kjøtt og grønsaker da? Er ikke millionær og må ha noe billig vomfyll for å ikke sulte ihjel. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Men hva bruker man som tilbehør til kjøtt og grønsaker da? Er ikke millionær og må ha noe billig vomfyll for å ikke sulte ihjel. 9576465[/snapback] Når jeg skal lage meg god mat har jeg stort sett "kjøtt og grønnsaker" som tilbehør til "kjøtt og grønnsaker". Pleier som regel å ha med litt ris for variasjonens del, da. Familieris m/ villris = <3 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Så jeg bør for det meste bare spise kjøtt og grønnsaker hvis jeg vil ned i vekt? Veit hva jeg bør spise resten av døgnet, er bare middagen som skurrer litt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det går fint å spise litt karbohydrater også Men ikke overdriv. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det er en ting som gjelder om du skal ned i vekt. Og det er om du spiser mindre kcal en det kroppen forbruker. Så enkelt er det. Selvfølgelig har energisammensetningen av karb/fett/prot noe å si, men det er underordnet. Du kan fint gå ned i vekt selv om du spiser en god del karbohydrater, så lenge du ikke overstiger det du forbruker i løpet av en dag. Men av egen erfaring liker jeg å ligge lavt på karbohydrater når jeg skal forbrenne fett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Det går fint å spise litt karbohydrater også Men ikke overdriv. Grønnsaker er jo karbohydrater Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Grønnsaker er jo karbohydrater Hehe, ja. Upresist av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå