Grimmy Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hei jeg holder på å lage en avspiller og sliter med å få videoen til å strekke seg ut over hele pictureboxen min. Og hvis filmen er større enn videoboksen min så ser jeg bare et hjørne av videoen. Jeg bruker Microsoft Multimedia Control (Visual Basic 6) MMContol1.FileName .Command "play" / "open" osv, dere sjønner sikkert hva jeg snakker om. Jeg kjører som sagt video klipp gjennom picturebox ved å bruke hWndDisplay kommandoen, men jeg sliter med å få hele filmen i boksen min. Håper noen kan hjelpe meg her. Lenke til kommentar
Gothmog Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Sitter her på en maskin uten VB så jeg finner ikke ut det akkurat nå, men fant en link her som kanskje kan være noe av det du er på utkikk etter (hadde ihvertfall noe om resize movie) http://www.planet-source-code.com/vb/scrip...=9783&lngWId=18 Har ikke testet det selv, men skal prøve å få gjort det snart viss jeg ikke er helt på jordet med denne linken da [/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå