Nipoe Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvordan får jeg slettet cookies i Vista? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det kommer helt ann på hvilken nettleser du bruker. Sjekk manualen til nettleseren din eller sjekk Google. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvordan får jeg slettet cookies i Vista? 9576038[/snapback] Hvis du har norsk Vista og IE7: Verktøy->Alternativer for Internett->slett...->Slett informasjonskapsler. I Opera ligger det under verktøy->Slett private data... FF har jeg ikke for hånden, men du finner det sikkert hvis du gidder å lete... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 ff, er samme måte som Opera Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Eller bruk CCleaner hvis du vil slette mer history enn cookies Den er skikkelig grundig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Eller bruk CCleaner hvis du vil slette mer history enn cookies Den er skikkelig grundig. 9609569[/snapback] w0rd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå