Harkonnen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 haha.som sagt, dere gidder ikke lese engang. tro hva dere vil. teknologien funker.. ignorence is bliss! 9620503[/snapback] Har du en Meyer celle jeg kan teste ? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 haha.som sagt, dere gidder ikke lese engang. tro hva dere vil. teknologien funker.. ignorence is bliss! 9620503[/snapback] Har du en Meyer celle jeg kan teste ? 9621599[/snapback] Har også lyst til og teste en sånn, siden den faktisk så brukanes ut. Fant en som hadde laget en på Youtube og spurte om skjema og slikt. Har enda ikke fått svar... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Er det ikke en velkjent "hoax" med biler som lissom skal kunne gå på vann? At det er ett eller annet annet stoff i tanken fra før som gjør at de kan tilsynelatende gå på vann, men at det ødelegger motoren veldig, veldig raskt? Prøver å finne en kilde på det, men jeg har ikke lykktes, mener bare å huske noe slikt... (gammel scam fra 60-70 tallet?) Endret 3. oktober 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå