Geir72 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei Nymontert pc slår seg av etter noen sekunder. POST kode 8.7. Se denne linken. Jeg aner ikke hva en 12v 4 pin connector er (strøm til pci-e ??) Det eneste jeg vet er at hovedkortet får strøm fra psu (MIST 500W rev.3) med en 24 pin plugg/støpsel. Kan det være feil på psu? Jeg skal ikke bry dere med masse informasjon om hvordan systemet mitt er satt opp, men jeg kjører for øyeblikket kun med de mest nødvendige komponenter tilkoplet. Noen tips? Mvh Geir Svensen Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Hei Nymontert pc slår seg av etter noen sekunder. POST kode 8.7. Se denne linken. Jeg aner ikke hva en 12v 4 pin connector er (strøm til pci-e ??) Det eneste jeg vet er at hovedkortet får strøm fra psu (MIST 500W rev.3) med en 24 pin plugg/støpsel. Kan det være feil på psu? Jeg skal ikke bry dere med masse informasjon om hvordan systemet mitt er satt opp, men jeg kjører for øyeblikket kun med de mest nødvendige komponenter tilkoplet. Noen tips? Mvh Geir Svensen 9575991[/snapback] Problemet må være at du ikke har plugga i den dedikerte ledningen som skal gi strøm til CPU...Slik det er hos meg så har jeg plugga i en 12v 4 pin connector som ligger rett ved CPU socket. Husker jeg rett så ska den ledningen fra PSU være svart og gul... Endret 25. september 2007 av rosewell Lenke til kommentar
Geir72 Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 case closed... Siste hovedkortet jeg monterte var et Socket A hovedkort... Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå