V_B Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei. Kan noen forklarer meg hvordan Ohama HI og Ohama HI/LOW fungere.. Jeg klarer ikke å finne forståelige regler noen plass og jeg vil generelt vite hvilke av de 4 kortene du får utdelt og de 5 kortene på bordet du bruker ? Jeg kan Hold`em veldig bra vist det er til hjelp Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) haha, jeg aner ikke, aldri fått opp en kabal før jeg =/ Men morro å svare da! Edit : Woho! Endret 25. september 2007 av JD_Scrubs Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 *kremt* Det er vel strengt tatt en form for poker, men jeg kan den ikke selv, er fortsatt n00b på Texas ... Lenke til kommentar
V_B Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Ja, jeg skjønner det.. Men det jeg trenger å vite er om man kan bruke alle 4 kortene man har på hånden, eller om man må bruke så så mange på hånden og så så mange på bordet. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ettersom jeg har skjønt det så skal du lage den beste hånda ved hjelp av kortene på bordet og maksimalt to av de du har på hånda. Så hvis du sitter med fire konger på hånda kan du fortsatt bare bruke to av dem, men hvis det er de fem kortene på bordet som gir den beste hånda så kan du bruke bare de 5. Litt rotete men. Du kan bruke to av de fire du har på hånda og "spille hold'em" ved hjelp av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå