Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lettere sagt enn gjort å skaffe dame..?


Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Jeg hadde blitt vanvittig satt ut, for ikke å snakke om redd om en fyr jeg hadde sett et par ganger faktisk hadde stoppet opp bilen sin og begynt å prate med meg. Sats heller på å møte henne, kanskje du kan sykle til jobben en dag, og stoppe "tilfeldig" i nærheten av henne. Du kan spørre henne om et spørsmål ("hvor er det og det..?") eller si noe ala "unnskyld, har jeg ikke sett deg før?" eller noe slikt. Jeg vet ikke jeg, har ikke vært i en lignende situasjon før, men det å stoppe bilen er litt ekstremt synes jeg, ved mindre du har en god grunn, eller er vanvittig sjarmerende. Det KAN funke, men jeg tviler.

 

Og til du eplekjekken, jenter flest liker utfordringer. Kan hende du er typen som ser ut som en utfordring, men som ikke gjør nok "motstand"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest applehandsome
Og til du eplekjekken, jenter flest liker utfordringer. Kan hende du er typen som ser ut som en utfordring, men som ikke gjør nok "motstand"?

Ja, du sier noe der.. Motstanden fra min side varierer, hun ene som jeg husker gjorde det der hadde jeg truffet via venner 2-5 ganger i året i 4-5 år før og egentlig aldri vært interessert, så det ble kanskje litt for lett plutselig :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest litt_frustrert
Føler at det er det eneste jeg mangler for å oppnå å være dritlykkelig

Heldiggris :p

holder meg til å bli lyklig jeg ;P

Er veldig lenge sia jeg har følt meg d... men,men

 

Du kan jo skrive nr ditt og henge i frontruta en dag hu kjører forbi ^^

 

Saken er løst..!

 

Har i allefall truffet en jente jeg er blitt veeeeldig glad i! Holdt på en stund, og nå er vi sammen :D Vanvittig herlig!

 

Takk for inspirasjon og tips dere!

 

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...