Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lettere sagt enn gjort å skaffe dame..?


Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_OleLille_*

Slutt å stress etter det, det er mitt beste råd til deg.

 

Det er som når du leiter etter noe du har rota bort, du kan stresse deg til 200 i puls og svette ut alt du har av klær, men du finner det ikke før du slutter å lete etter det og som oftest da rett under nesa di.

 

Samme kan vell sies om jenter.

 

Som vi alle vet er jenter ondsinnende skapninger med psykiske krefter så de kan ense når en gutt fks er desp slik som du virker med behovet for å få dame.

Det er jo seff ikke akkuratt noen egenskap som tiltrekker de liksom;-)

 

Skaff ikke dame for å få dame, la ei bli dama di istedenfor om det makes any sense for deg :nei:

 

Ellers for generelle sjekkesaker, meh, ikke kjør på med sjekkereplikker, leit opp jenter på fest etc. Er du heldig på festen, er det en stor mulighet for at du får noe sånt som:

 

angåendes i går.....

Atte, du skjønner....

Ville bare ha det morro jeg...

Det var koslig men...

Hvem faen er du?

 

aldri koslige greier å deale med, rest asured!

 

Bare begynn å heng mer med jenter generellt. Ditch dine "nerde" kompisser til fordel for å fks være med ei vennine og vennegjengen hennes på shopping eller noe tilsvarende. Vær naturlig, virk intressert og vis humor så dukker det nok opp;-)

 

Om alt feiler kan du jo ta med deg en liten sum penger til thailand og se hva du har råd til der :ph34r:

Lenke til kommentar

Det verste du kan gjøre er å virke desperat, vi jenter lukter desperasjon på lang vei, og desperasjon stinker. Det kan godt hende du ikke gjør det frivillig, men man merker det ofte på gutter som leter etter dame. Ikke rot så mye med jenter på fest, ihvertfall ikke etter kort tid. Snakk med dem, følelser og livet deres er bra tema, og spør om dere for eksempel kan dra på cafe neste dag. Vis interesse, la henne føle seg spesiell, men ikke forgud henne.

Lenke til kommentar
"Å skaffe dame" høres ut som at man bare "skaffer" en ting. Damene har faktisk personlighet også, de er ikke sauer!

9640150[/snapback]

 

Her tar du feil...

9645772[/snapback]

 

Einig. Eg henger alltid dama mi opp i skapet etter at eg er ferdig med ho for dagen.

 

 

 

 

 

 

(Det var sjølvsagt kødd.)

 

Men frå spøk til alvor, trur ikkje du får så veldig mykje ut av eit forhold du har forca både på deg sjølv og ho. Vent heller til noe real shit dukker opp!

Lenke til kommentar

Hvis det er å "skaffe dame" du er ute etter, kan du jo stikke på kondomeriet. Hører de har noen med brukbar kvalitet der, og de er ikke like dyre å ta vare på som ekte vare heller.

 

"Du må komme deg ut i friluft og håpe på at du møter noen du liker, kanskje de liker deg også", kom det fra min bedre halvdel.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_trond_*
Har de to sista åra prøvd å skaffe meg dame uten videre hell.. Vet at det egentlig ikke er noe hastverk, men føler at jeg har lyst på dame heletia og tiden er inne. Er 19 år gammal gutt som bor i byen.

 

Saken er det at alle venna mine er liksom litt "nerdete", det vil si at de liker å drive med data og har ikke noen stor interesse av mote, utseende og festing. Er ferdig med 3-årig videgående skole og har KUN gått i klasse med gutter, noe som er litt labert syns jeg.. Har heller ikke kommet i kontakt med noen "ikke-nerder" her heller :D

 

Så, nå sitter jeg igjen med mange gutte-nerde-venner hvor ca 100% av dem er jomfru og har aldri hatt dame. :hmm: Noen som kjenner seg igjen her, hehe?

 

Men, det blir litt festing innimellom, men ikke så altfor ofte. Når det først er fest med jenter osv så kommer jeg alltid i god kontakt med jentene og jeg føler egentlig at jeg er litt "kul" selv.. Har god selvtillit, humor og mange artige hobbyer. Pleier som regel å ende opp med litt roting når jeg er på fest med jenter, så det er ikke meg det skal stå på egentlig, men det er det at det er så vansklig å få kontakt med andre jenter når man bare henger med gutter.

 

Har kontakt med noen jenter jeg har møtt på fest som jeg møter ganske ofte egentlig. Har "holdt" på med et par av de, men aldri blitt noe skikkelig roting og noe forhold ut av det.

 

:roll:

 

Har liksom så lyst på dame, men føler liksom at jeg ikke får muligheten.. Bare mangler det å kunne få dratt på skikkelige fester og møte andre venner :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_trond_*

Du må vise at du er interessert i jentas liv og interesser. Kansje du ikke er moden nok for å gi slipp på dine og guttas interesser. Det er mange mennesker i dag som er litt for opptatt av seg selv til å kunne få kontekt med andre mennesker. Prøv et dansekurs.

Lenke til kommentar
Gjest virker litt for eplekjekk til at
Det verste du kan gjøre er å virke desperat, vi jenter lukter desperasjon på lang vei, og desperasjon stinker. Det kan godt hende du ikke gjør det frivillig, men man merker det ofte på gutter som leter etter dame. Ikke rot så mye med jenter på fest, ihvertfall ikke etter kort tid. Snakk med dem, følelser og livet deres er bra tema, og spør om dere for eksempel kan dra på cafe neste dag. Vis interesse, la henne føle seg spesiell, men ikke forgud henne.

Hva når jentene "kaster" seg over deg? Jeg er ikke noe flink å sjekke opp damer, men blir sjekket opp innimellom og ofte med resultat at de begynner å rote med meg. Da får jeg inntrykk av at de er desp, men selv om jeg merker at de virker desperat er jeg mann og kjører løpet ut.. Men har og merket at plutselig tørker de vekk i løpet av kvelden etter at de har tatt initiativet til alt, ser de på meg som desperat da som gidd ha noe med de å gjøre? Det er egentlig ikke viktig for meg, men hadde vært litt artig om en jente som sikkert har snakket med venninnene sine om ting og tang kunne svart ;) M22 (PS Jeg er forresten ikke en eplekjekk kuk som det kanskje virker som ut fra situasjonene her, er egnetlig han som blir venn med alle damene for jeg er litt for tilbakeholden til å by på meg før jeg kjenner de litt bedre)

Lenke til kommentar

Enkelt og greit fordi jenter har alternativer. De liker å tro at det er de som kjører gamet og kontrollerer alt som skjer, og det er ikke rent sjeldent de faktisk gjør det også...

 

Det er grunnen til at vi som menn aldri må virke desperat, de eneste gangene det halvveis kan sies å fungere er hvis jenta er like eller mer desperat. Det skjer, men er ikke noe å satse på...

 

Det at du som "mann" tar i mot tilbudet, er fordi du kan gjøre det. Det handler ikke om likestilling, menn er faktisk ikke kvinne og kvinner er ikke menn.

 

Så hva prøver jeg å si? Jeg sier at menn som er desperate graver sin egen grav.

Lenke til kommentar
Gjest litt_frustrert-

Hei igjen, takk for masse gode og "informative svar". Må gjerne bli diskusjon i tråden her også.. Det er bare morro.

 

Hmm.. Det er ei utrloig fin jente jeg kjører forbi hver dag, samma sted og samma tidspunkt - hver dag! Hun ser alltid inn i bilen min (rett inn i mine øyne) og jeg ser rett inn i hennes øyne også.

 

Hva er dette her forno? I dag tidlig så smilte jeg jævlig når jeg "møtte" henne. Fikk nesten lyst til å stodde.. men hva skulle det bli ut av det :p? Noen tips?

 

Noe må det jo være, kanskje hun syns jeg er kjekk..?

 

jeg er ikke noe sånn superdesp etter dame - som noen trur, men jeg har hittil vært evig singel og.. jeg skulle ønske jeg hadde en "bedre halvdel" å bruke tia mi på :) Det passer liksom så bra inn nå. Føler at det er det eneste jeg mangler for å oppnå å være dritlykkelig ;)

Lenke til kommentar
Gjest -litt_frustrert-
Hei igjen, takk for masse gode og "informative svar". Må gjerne bli diskusjon i tråden her også.. Det er bare morro.

 

Hmm.. Det er ei utrloig fin jente jeg kjører forbi hver dag, samma sted og samma tidspunkt - hver dag! Hun ser alltid inn i bilen min (rett inn i mine øyne) og jeg ser rett inn i hennes øyne også.

 

Hva er dette her forno? I dag tidlig så smilte jeg jævlig når jeg "møtte" henne. Fikk nesten lyst til å stodde.. men hva skulle det bli ut av det :p? Noen tips?

 

Noe må det jo være, kanskje hun syns jeg er kjekk..?

 

jeg er ikke noe sånn superdesp etter dame - som noen trur, men jeg har hittil vært evig singel og.. jeg skulle ønske jeg hadde en "bedre halvdel" å bruke tia mi på :) Det passer liksom så bra inn nå. Føler at det er det eneste jeg mangler for å oppnå å være dritlykkelig ;)

stodde=stoppe. Skrev feil, går ikke å rette opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...