ictys Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Jeg har installert phpbb 2 på serveren. Mener at jeg leste ett sted at man kunne bruke passordsystemet fra phpbb2 på resten av nettsidene på serveren. Slik at man kan ha samme passord osv på hele nettsiden, ikke bare forumet. Noen som har noe erfaring med det? Eller veit om ei nettside? Jada, jeg har prøvd å søke Endret 9. oktober 2007 av ictys Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Åpne login.php fila. Har drevet med et lignende prosjekt for en tid tilbake. dessverre for meg var jeg veeldig fersk innen php og databaser så jeg fikk ikke så mye ut av det, men det burde være 100% mulig å få til noe, ja Lenke til kommentar
ictys Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Veit at jeg leste noe om det på nettet ett sted, men husker ikke hvor. Irriterende! Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det er vel ikke akkurat værre enn at phpbb2 lagrer dette i en tabell i databasen sin. Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Stemmer det, online / offline status ligger også i databasen. Du må bare komme opp med en smart måte å ta det ut fra slik at alt funker slik det skal Lykke til! Lenke til kommentar
ictys Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Mja, det stemmer. Men det hadde vært greit å ha det ferdige oppsettet. Er jo flere sider som bruker det se feks: www.fluefiske.net Lurer på om det ikke er Jomla (tror det er noe sånt det heter - har ikke brukt det) som bruker det. Muligens også phpnuke. Jeg får se litt rundt. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Joomla bruker sitt eget system, men du kan knytte til forumapplikasjonen FireBoard, som bruker joomla-brukerbasen. Lenke til kommentar
ictys Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Jeg har ikke greie på Jomla. Jeg trodde de brukte phpbb2 - sorry min feil. Imidlertid fant jeg en link på http://www.trap17.com/forums/how-put-phpbb...ite-t20439.html Får teste den ut senere idag. Lenke til kommentar
ictys Skrevet 9. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2007 Den linken over fungerer helt fint. Ikke noe problem. ANBEFALES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå