Gå til innhold

PC til TV

tellus

Anbefalte innlegg

Har et lite prob har en philips 7102-7108 tv chip i mitt gainward GF2 ti/500 xp, dette gjør at Tv-tool som jeg har sverga til tidligere me mitt riva tnt2 kort funker ellers dårlig.

noen som har forslag på andre progs som fikser dette, kan ikke bare stille de over på tv via skjermkort siden tvn e i et anna rom å de blir et helvete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alle program jeg har sett gjør funksjonen med å stille signalet fra montitor->tv, utilgjengelig, før det faktisk er koblet til en tv-kabel til kortet. Tar man ut tv og rebooter går maskina over til monitor igjen. Kjekk løsning, og funker best for de fleste.

Tar utgangspunkt i at tv står i et annet rom, og at du gjerne vil stille over til tv før du flytter pc-tower over til rommet med tv og du ikke vil flytte monitoren med deg. ergo gjøre innstillingene på forhånd.

har ingen slike programmer på lager, men hva med en liten workaround? skaff en liten kabelstump med plugg, sleng i bak på skjermkortet og still over, så bare stenger du ned maskina på vanlig måte, flytter pc, kobler i den ekte kabelen som er kobla til tv, og booter maskina. ??

Ingolf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...