MrConn Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hei, Er det noen som vet om det finnes et MSN-script som gjør at man kan koble opp mot MSN på eget domene? (Noe lignende Microsofts egen webmessenger) Det må sies at jeg ikke har shell-tilgang på serveren, og at det er en *unix-server (Altså PHP og mySQL) På forhånd takk! Lenke til kommentar
Scix Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Tenker du slik at du kan snakke med andre som bruker Windows Live Messenger, eller bare de som bruker din webside? edit: Dumt spørsmål fra min side. Du sier det jo Ikke sikker på om det finnes noe opensource greier, men det går ann. Meebo gjør det jo. edit2: Se på denne: http://qartis.com/?qmsn Har ikke testet den selv. Her finner du en liste over diverse MSN prosjekter: http://www.hypothetic.org/docs/msn/resources/projects.php Endret 26. september 2007 av Scix Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg skjonner ikke helt vhorfor du vil gjore det? Eller hvis du mener a ha en shoutbox/gjestebok/chat pa siden din, finnes det flere script pa hotscrips.com. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Tror han ønsker å tilby en MSN-tjeneste på sin egen side? If so, så tror jeg dessverre ikke dette er mulig. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det ville jo vaere veldig dumt. Han hadde jo ikek fatt kontakt med noen andre kontakter. Eller skulle han lage et API som kjorte mot MSN sine servere? Enda mer dumt? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvorfor er det så dumt å kjøre et API mot msn's servere? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Fordi det jeg regner med at han prover pa, er a ha sin egen MSN server. Og det er vel like greitt a overlate til MS. Lenke til kommentar
Scix Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Om jeg missforstod spørsmålet totalt? Skulle ikke han ha en gadget på sin webside, der han kan logge på MSN? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Han mener å ha egen webmessenger side. akkurat som webmessenger.msn.com(?) og sånt. Sikkert fordi den siden er treg og som oftest blokkert Lenke til kommentar
Scix Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det er jo mulig. Finnes mange av de Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Noen som har kildekode til det? Kunne tenke meg sånn selv Lenke til kommentar
Scix Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Noen som har kildekode til det? Kunne tenke meg sånn selv 9579515[/snapback] Se mitt første svar i denne tråden. Du kan også søke på google etter MSN client protocol. Du finner mye dokumentasjon om de, hvis du noen gang vil skrive noe selv ... Edit: Leif Endret 26. september 2007 av Scix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå