Gå til innhold

Operasjon Bærbar - Jeg har ikke peiling!

nilsnilspils

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har eid kun en bærbar pc i hele mitt liv, men den kan ikke ha noe særlig med dagens bærbare å gjøre, så jeg vil si at jeg ikke har peiling på hvordan de er. Jeg har dog sett mange av mine venners bærbare, og felles for de fleste er at de rett og slett suger. De blir altfor varme, er trege, lager høye lyder og generell misnøye.

At de er trege kan være at det for mye software og rusk i PC-en, men ellers føler jeg at jeg ikke ville tatt i en bærbar med ildtang engang pga disse faktorene.

MEN!

Jeg har satt opp et fond. Hvor stort fondet skal være er egentlig opp til dere. Jeg skal spare penger i noen måneder fremover nå, for at jeg skal ha en pc som skal brukes til dette:

• Skole (evt jobb hvis jeg noengang blir ferdig) - Med tunge applikasjoner og videoredigeringsverktøy.
  • Musikk og film - Hører alltid på musikk, ser mye film, så må ha bra lyd og video.
  • Kjøre Starcraft 2 KNIRKEFRITT. Dette spillet har jeg venta på i ørten år, og når det kommer ut skal PC-en min være som skapt for spillet.
  • Ellers ha ganske grei plass, men ikke fryktelig viktig hvis jeg har en ekstern harddisk.
  • Lyden i PC-en skal være så godt som ikke-eksisterende!
  • MINST MULIG VARME!

Hva bør jeg rette synet mot? Hvor ligger dette i pris? Over 20.000 ? Eller er det mulig å gjøre varp? Takker for alle innspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres ut som du ikke har så mye erfaring med nyere bærbare nei, for felles for de verstingene er at de utvikler varme. Dette er mye grunnet at de er så kompakte som de er, så litt varmeutvikling tror jeg ikke du kommer utenom, gitt.

Hvis du har en del penger å bruke, kan du jo ta en titt på XPS-serien til dell (Bærbare beregnet på gaming).

Nå har jeg ikke personlig erfaring med noen av disse, men har heller ikke hørt om mange som har hatt negative opplevelse med disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...