Gå til innhold

Xbox 360 Elite + 46"samsung lcd

Rainbow6

Anbefalte innlegg

Jeg skal bytte inn min premium konsoll på eb games + 5 spill får å få en xbox 360 elite konsoll, jeg har hørt at det er noe tull med update via xbox live? spill osv stemmer det??

bør jeg velge samsung 46" lcd HD Ready eller Full HD ??

hvor mye utgjør forskjellen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal bytte inn min premium konsoll på eb games + 5 spill får å få en xbox 360 elite konsoll, jeg har hørt at det er noe tull med update via xbox live? spill osv stemmer det??

9574610[/snapback]

Vet ikke noe om update osv ang elite. Har bestillt samme tilbud så er veldig interresert i å høre mer angående det problemet viss det er realitet, og hva som egentlig er problemet. Det du sier er jo veldig lite konkret.

Angående TV så er jeg på jakt etter ny TV selv og har fikset litt rundt etter tips og anbefalinger når det gjelder TV, så kan jo like gjerne dele litt info jeg har fått med meg.

Nå skal ikke jeg ha større en 42", men i følge Lyd og Bilde så svarer det seg heller å kjøpe en HDready TV med bra bilde og lydkvalitet heller enn å legge pengene i fullHD, siden skal du ha begge to må du veldig høyt i pris og det skal visst være veldig liten forskjell på fullHD og HDready fra 42" og nedover. Derfor er det visst ikke så veldig mye vits å kjøpe fullHD på 42" eller mindre, med mindre du har veldig mye penger.

Det høres ut som du kanskje har litt å rutte med siden du skal kjøpe en 46" med fullHD, eller ihvertfall vurderer det. Jeg vil jo si at etter Lyd og Bilde sin anbefaling så vil jo da en 46" vise en del mer forskjell på fullHD og vanlig HD. Hvor mye kan jeg ikke si, men si at du skal bruke denne TV'en til mer enn bare Xbox (de fleste Xboxspill er visst også kun laget for 780p) og du har råd til det så er det jo absolutt verdt det å satse på FullHD siden dette vil komme mer og mer inn etter hvert som tiden går.

Det står jo alltid på pengene, men skulle det ikke stå på de så hvorfor ikke kjøre på :D

Lenke til kommentar

9574610[/snapback]

Kommer an på hvilke TV-er det står mellom...

Hvis du skal kjøpe en HD Ready TV i dag kjøper du Sony KDL46D3000. Hvis du skal ha en Full HD derimot, er Samsungs M86/M87 et godt valg :)

Har ikke opplevd noe tull med Xbox Live.

Full HD er finere enn 720p, men om man trenger det er noe annet. De fleste spill utvikles per i dag for 720p (som er HD Ready), men om du tenker å benytte deg av HD DVD/Blu-Ray og PS3, ville jeg absolutt gått for en Full HD

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...