Gå til innhold

Spillene klikker =( !!!

Anbefalte innlegg

***STOP: 0x0000001E (0xC0000005, 0xBA714342, 0x00000001, 0x03D2BDBC)

KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED

***Address BA714342 base at BA6C5000,Datestamp 3dd9704d4 - nv4_disp.dll

Beginning dump of physical memory

Physical memory dump complete. COntact your system administrator or

technical support group.

Denne helvetes meldingen eller en vanlig "programmet har forårsaket feil og vil bli avsluttet av windows" melding får jeg hver gang jeg prøver å spille et spill. Alt annet på pcen funker fint, bare spillene som ikke virker. Pcen min er en 1400mhz tbird med 1024 ram og asus geforce 3. Jeg kjører windows 2000. Håper noen kan hjelpe meg =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At det indikeres feil med driveren er ikke nødvendigvis driverens skyld. Jeg knotet litt med dette Gainward GF4 ti4200- kortet som hadde høy feilrate, og av og til når det låste seg fikk jeg se denne feilmeldingen. Eieren har nå fått byttet kortet med et Creative som virker.

Ellers kan jeg jo nevne at jeg også har sett lignende feilmelding når jeg har overklokket mitt eget GF4 ti 4400 for høyt.

At systemets ordinære ram skal forårsake dette har jeg lite tro på. Da ville ikke skjermdriveren blitt utpekt som synderen.

Lenke til kommentar
***Address BA714342 base at BA6C5000,Datestamp 3dd9704d4 - nv4_disp.dll  

Jeg vil tyde det slik at driveren din er føkka, reinstaller ;-)

Kan du utdype litt hvordan du tydet dette? Slike memory dumps er litt tricky noen ganger.. Sikkert flere enn meg som kunne et crashcourse i memory dump dekoding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...