MarKra Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 I start-menyen i Windows er det en liste over de programmene som blir brukt mest (rett over der det står "Alle Programmer"). Denne funksjonen funker helt fint, helt til jeg skrur av maskinen. Når jeg senere skrur maskinen på igjen, er alle programmene jeg har brukt borte fra listen, og bare standardprogrammene som er der når man først har installert Windows vises (Windows Media Player, Internet Explorer etc.). Er det noen som vet hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Yahoo Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 bruker du ccleaner eller annen "privacy" software?? Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Nei, det har vært sån helt siden jeg installerte Vista. Kan jo også nebne at jeg hadde noen andre problemer som ble fikset ved å oppdatere driver til BIOS og et par andre ting. Lenke til kommentar
Dannan Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) En ting du kan sjekke er å høyreklikke på Vista flagget og trykke egenskaper. Da skal du få opp 'Egenskaper for Oppgavelinje og start-meny' med fanen 'Start-meny' valgt. Der skal den nederste boksen under personvern vere avkrysset for å huske programmer. Endret 4. oktober 2007 av Dannan Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Den er avkrysset, prøvde å fjerne krysset og krysse av på nytt, og da ble lista tømt, og etter en stund fylt opp med de forskjellige tingene jeg brukte, da det var rundt 10 programmer på lista restartet jeg maskinen, men da jeg logget inn igjen var de samme standardprogrammene til Microsoft det eneste som var å finne på lista igjen. Blir svært taknemlig om noen kan hjelpe meg å løse dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå