sjurtf Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Så det i fjor under HW lan var planlagt og sette opp buss fra Oslo S til Fornebu, men ble ikke noe av pga lite interesse.. Mulig dette kan gå i år (Fra Oslo S til Vallhall)? Tråden fra i fjor: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=631121 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 hadde vært kjekt da jeg antaglivis kommer med granlands ekspressen og den går ikke lenger enn Oslo S Lenke til kommentar
hNy Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg tror ikke det går noe buss direkte fra oslo s til vallhall, men det går tbane. Ved inngangen til byporten kan man gå ned til t-banen. Da tar man rute 3(?) mot mortensrud så går man av på HELLSFYR. er ikke langt ifra hellsfyr til vallhall. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Valhall ligger omtrent midt mellom Helsfyr T-bane og Økern T-bane. Men dette er to forskjellige linjer. Du skal uansett østover fra Jernbanetorget [T-bane]. ca 10-15 minutter gange fra begge holdeplassene ligger Valhall, men det er muligens lettere å finne frem fra Hasle. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 blir lett å ta med 20Kg tungt kabinett med en 24" skjerm og annen bagasje da Men i værstefall så sitter jeg bare på bussen til høvik å får pappa til å kjøre meg derifra da blir buss biletten billigere også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Valhall ligger omtrent midt mellom Helsfyr T-bane og Økern T-bane. Men dette er to forskjellige linjer. Du skal uansett østover fra Jernbanetorget [T-bane].ca 10-15 minutter gange fra begge holdeplassene ligger Valhall, men det er muligens lettere å finne frem fra Hasle. 9580315[/snapback] Jeg var på befaring der i dag, og jeg vil tro det er litt lettere og finne frem fra hasle. Veien fra helsfyr T til valhall er ikke den letteste. Men uansett så burde det være greit og spørre folk om veien til valhall / valle hovin (som ligger rett i nærheten), folk som bor i området burde vite hvor det ligger. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det er en buss som går fra helsfyr til fornebu? Ellers... Valhall ligger 800m unna Økern T-banest. Lenke til kommentar
Simira Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det er en buss som går fra helsfyr til fornebu? Ellers... Valhall ligger 800m unna Økern T-banest. 9581808[/snapback] Man kan jo ta en taxi fra Helsfyr til Valhall, det er ikke så langt. Ellers går buss 21 fra Helsfyr (busstoppet nærmest inngang til t-bane) og rett forbi der. Den går hvert 10. minutt på dagtid, nærmeste stoppet er Valle (som ligger ved Valle Hovin idrettsanlegg). Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Er det t-bane stasjon på oslo s? og evt hvilken må jeg ta derfra for og komme til Økern t-stasjon takker for svar Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja, det er tbane på Oslo S. Bruk Trafikanten.no for å sjekke ruter. Lenke til kommentar
Simira Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det er greit skiltet med kart og oversikt om hvor de forskjellige banene går. Alle banene stopper på Helsfyr, husker ikke hvilke som går til Økern akkurat nå. Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ja, det er tbane på Oslo S. Bruk Trafikanten.no for å sjekke ruter. 9582431[/snapback] ja. den heter jernbanetorget. ligger rett under oslo-s/trafikanten. Lenke til kommentar
icebyte Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Her er bilde av hvor det er: http://www.gulesider.no/kart/index.c?ps=5&...actor=undefined Ligger rett ved valle hovin Se også: http://www.vallhall.no/images/gfx/vallhall_kart.jpg Lenke til kommentar
Gurkhan Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg må si meg uenig med de som sier at det er lettere å finne frem fra Hasle. Jeg vil påstå at det er kortere og lettere å finne fra fra Helsfyr T-bane, man kan til og med hoppe på 21 bussen mot Aker Brygge og hoppe av på enten Valle eller Grensesvingen, da er man enda nærmere! Lenke til kommentar
Simira Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg må si meg uenig med de som sier at det er lettere å finne frem fra Hasle. Jeg vil påstå at det er kortere og lettere å finne fra fra Helsfyr T-bane, man kan til og med hoppe på 21 bussen mot Aker Brygge og hoppe av på enten Valle eller Grensesvingen, da er man enda nærmere! 9604618[/snapback] Etter å ha busset forbi et par ganger i helga har jeg konstatert at Grensesvingen (1. stopp etter Helsfyr) er minst noen meter nærmere enn Valle. Lenke til kommentar
Gurkhan Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg må si meg uenig med de som sier at det er lettere å finne frem fra Hasle. Jeg vil påstå at det er kortere og lettere å finne fra fra Helsfyr T-bane, man kan til og med hoppe på 21 bussen mot Aker Brygge og hoppe av på enten Valle eller Grensesvingen, da er man enda nærmere! 9604618[/snapback] Etter å ha busset forbi et par ganger i helga har jeg konstatert at Grensesvingen (1. stopp etter Helsfyr) er minst noen meter nærmere enn Valle. 9611650[/snapback] Det kommer helt ann på hvor man går. Hopper man av på Valle og går igjennom Vallefaret borettslag da er den veien den nærmeste. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 http://theexperience.no/artikkel/nyhet/pro...ence_2007/43857 Vallhall Arena ligger ved Helsfyr i Oslo, rett bak Valle Hovin. Nærmeste T-bane: Linje 1,2,3,4 til Helsfyr. Buss 21 til Valle holdeplass Buss 37 (går fra Stortorget og Oslo City/Byporten/Sentralbanestasjonen) til Helsfyr, gå over brua slik at dere kommer bort til t-banestasjonen/Fyrstikktorget og fortsett bortover Grenseveien ca 200 meter. Ta til høyre opp Innspurten. Lenke til kommentar
ability- Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Er det t-bane stasjon på oslo s? og evt hvilken må jeg ta derfra for og komme til Økern t-stasjon takker for svar 9582203[/snapback] Jernbanetorget heter stasjonen på Oslo S. www.trafikanten.no Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Og alle klarer å gå fra helsfyr til valhall. Håper jeg. http://www.gulesider.no/kart/index.c?ps=1&...llX=0&scrollY=0 Endret 4. oktober 2007 av NorthWave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg