Pysj Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 I morgen kan du oppdatere MySpace-bloggen din via mobilen. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Dette har man vel kunnet før og, men det har ikke vært spesial-laget for mobil? Sikkert greit for de som bruker my-space mye, men for oss andre, er det samme hva my-space finner på. Men når man kan skjekke ting på mobilen, blir man med en gang mer mobil. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Så utrolig digg. Nå kan jeg endelig filme mine ærender på dass med action-headcam tilkoblet mobilen via USB, og poste det direkte til min Myspaceblogg via 3G før lukten er borte. Fatter ikke hvordan jeg klarte meg uten. Neida, det er sikkert bra, dette, ihvertfall om det blir brukt fornuftig. Har en Myspace konto selv, og ble overrasket over all feedbacken jeg fikk fra folk som likte den samme musikken jeg hører på selv, bøkene, filmene o.s.v. Det var mistenkelig mange skjønne blondiner blant dem, synes jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg